Pagal rinkos tyrimų platformos „Mastercard SpendingPulse“ prognozes, mažmeninės prekybos apyvarta JAV, neįskaitant automobilių ir benzino, nuo lapkričio 1 dienos iki gruodžio 24-osios, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, padidės 7,4 procento.
Amerikiečių išlaidos pirkiniams internetu, kaip manoma, tuo pat laikotarpiu padidės 7,6 proc., o pirkiniams tradicinėse parduotuvėse išleista suma bus 6,6 proc. didesnė negu metais anksčiau.
Prieškalėdinės prekybos sezonas šiemet greičiausiai ir vėl prasidės anksčiau negu įprasta – jau spalį, prognozuoja „Mastercard“.
Per 75 dienas iki Kalėdų, t. y. nuo spalio 11 dienos iki gruodžio 24-osios, mažmeninės prekybos apyvarta, neįskaitant automobilių ir benzino, turėtų padidėti 6,8 proc., o elektroniniai pardavimai – 7,5 procento.
„Šiam prieškalėdinės prekybos sezonui bus būdinga tai, kad dovanomis bus stengiamasi pasirūpinti iš anksto, taip pat tai, kad bus dar daugiau galimybių apsipirkti internetu. Per pastaruosius dvejus metus mažmenininkai daug ką suprato apie tai, ko reikia pirkėjams, ir tai yra naujas mažmeninės prekybos plėtros etapas“, – pareiškė „Mastercard“ patarėjas Stephenas Sadove.
Mažmenininkai, atsižvelgdami į sutrikimus tiekimo grandinėse, taip pat į darbo jėgos prekybos sektoriuje trūkumą, šiemet anksti pradės siūlyti kalėdines prekybos akcijas, mano ekspertai.
Itin paklausios greičiausiai bus prabangos prekės, nes amerikiečiai, per pandemiją iš valstybės gavę išmokų, padidino santaupas.