Bendri pardavimai pirmąjį bendrovės finansinių metų ketvirtį, kuris baigėsi gegužę, siekė 13,4 mlrd. svarų (14,8 mlrd. eurų).
Pardavimai internetu per ketvirtį padidėjo net 48,5 proc., bendrovei sutelkus dėmesį į užsakymų pristatymą į namus, kad patenkintų augančius namuose likusių klientų poreikius.
Vien tik gegužę internetinis verslas padidėjo daugiau nei 90 proc., pridūrė bendrovė.
„Nors tai buvo labai sudėtingas metas visiems, „Tesco“ darbuotojai pademonstravo neprilygstamą ryžtą – aš nepaprastai didžiuojuosi tuo, ką jie nuveikė“, – pranešime apie ketvirčio rezultatus teigė bendrovės generalinis direktorius Dave'as Lewisas.
Jis pridūrė: „Padvigubinome savo internetinius pajėgumus, kad galėtume padėti pažeidžiamiausiems klientams, ir pertvarkėme savo parduotuves, taikydami socialinio atsiribojimo priemones, kad visi, kas nori apsipirkti parduotuvėje, galėtų tai daryti saugiai.“
„Susijusios išlaidos buvo reikšmingos ir jas tik iš dalies kompensavo verslo mokesčių lengvatos ir padidėjusi prekybos apimtis. Likusią dalį laikome investicija į savo klientų palaikymą tuo metu, kai jiems to labiausiai reikia“, – pridūrė bendrovės vadovas.
„Tesco“ teigė, kad reaguodama į „žymiai padidėjusią paklausą“ nedelsdama išplėtė savo internetinį verslą.
Šiuo metu mažmenininkė pristato daugiau nei 1,3 mln. užsakymų internetu per savaitę, o per pirmąjį ketvirtį šis skaičius siekė 12,6 milijono.
Maždaug ketvirtadalį grupės internetinių užsakymų sudarė užsakymai, kai pirkėjai patys atvykdavo į parduotuves pasiimti užsakytų prekių.
„Dėl mūsų atliktų pakeitimų mūsų internetinių maisto prekių verslas išaugo nuo maždaug 9 proc. iki daugiau nei 16 proc. visų JK pardavimų“, – pažymėjo „Tesco“ atstovas.