Pardavimai auga nuo 2 iki 7 kartų
Vilnos produktų gamyba ir pardavimu Lietuvoje bei užsienyje užsiimančios bendrovės „Flokati“, šiemet per „Juodąjį penktadienį“ žadanti nuolaidas iki 40 proc., rinkodaros ir e-komercijos vadovas Mindaugas Sakalauskas teigė, kad apie 60 proc. pirkėjų sulaukiama internetu – likusi dalis renkasi apsipirkimą fiziniuose salonuose.
„Internetinės parduotuvės lankytojų skaičius per „Juodąjį penktadienį“ išauga iki 7-8 kartų. Jei lygintume su įprastai vykdomais išpardavimais, apyvartos per būtent „juodąjį“ savaitgalį išauga iki dešimties kartų. Natūralu, kad žmonės ruošiasi ir Kalėdoms, perka ne tik sau, bet ir artimiesiems“, – teigė jis.
Anot M.Sakalausko, pastaraisiais metais stebimas augantis perkančiųjų internetu skaičius.
„Manau, tam įtakos turi pandemija, galimybių paso įvedimas bei vėsesnis ir tamsesnis metų laikas“, – svarsto „Flokati“ atstovas.
Internetinės parduotuvės „Varlė.lt“ įkūrėjas ir vadovas Marius Butauskas pritaria, kad kiekvienais metais pirkėjų srautas per „Juodąjį penktadienį“ didėja vis reikšmingiau.
„Praėjusiais metais penktadienį turėjome 3 kartus didesnį srautą, nei tą pačią savaitę ketvirtadienį. Perkamos pačios įvairiausios prekės – namų elektronika, ausinės, robotai siurbliai, telefonai, kompiuteriai, žaislai, rūbai“, – 15min teigė jis.
M.Butauskas pritarė M.Sakalauskui, kad per „Juodąjį penktadienį“ pirkėjai bando apsirūpinti ir kalėdinėmis dovanomis.
„Pagal tai, ką perka, matyti, kad daug pirkinių eina iš kalėdinių dovanų sąrašo“, – pastebi pašnekovas. Anot jo, nuolaidos bus labai įvairios, o dalį nukainos ir 90 proc.
Tuo tarpu „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas Nerijus Mikalajūnas teigė, kad įprastai kalėdinės e. prekybos pradžia laikoma lapkričio mėnesio pradžia, o didžiausio pardavimų piko internetinė parduotuvė tikisi būtent šį penktadienį. „Juodojo penktadienio“ akcijos metu pirkėjų srautas šokteli į viršų 200 procentų.
„Ankstesnių metų praktika rodo, kad po to iki pat Kalėdų pardavimai laikysis stabiliai aukštai. Šį sezoną visos jau vykdytos kalėdinės akcijos buvo ypač sėkmingos, todėl tikimės naujo e. pardavimų rekordo „Black Friday“ metu“, – sakė jis ir pridūrė, jog dalis tiekėjų siūlys nuolaidas iki 70 proc.