„Juodojo penktadienio“ išpardavimai internete: rezultatai pranoko lūkesčius

Šiemet dėl pasaulinės COVID-19 pandemijos daugeliui prekybos centrų atšaukus didžiuosius „juodojo penktadienio“ išpardavimus, akcijomis pirkėjus viliojo el. prekybos kanalai. Lietuvos gyventojai, kaip rodo elektroninės parduotuvės „Senukai.lt“ pardavimų statistika, kaip niekada aktyviai pirko internetu, o pardavimų rezultatai vien penktadienį išaugo tris kartus lyginant su praėjusiais metais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Elektroninė parduotuvė
Elektroninė parduotuvė / 123RF.com nuotr.

Virtualiame krepšelyje – siurbliai robotai

Kaip pastebi elektronines parduotuves „1A.lt“ ir „Senukai.lt“ Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai Paulius Palinauskas, šiais metais „juodajam penktadieniui“ išsikrausčius į internetą, srautas į elektronines parduotuves bei užsakymų skaičius augo visose Baltijos šalyse, didėjo ir krepšelio dydis lyginant su praėjusiais metais.

Anot P.Palinausko, užsakymų skaičiaus procentas nuo bendro srauto išaugo 70 proc.

Pasak jo, šiais metais „Senukai.lt“ pirkėjai daugiausia įsigijo buitinės technikos, elektronikos, žaislų ir žaidimų. Daugelis pirkėjų pirko buities prekių, tarp kurių indai, namų tekstilė. Šių kategorijų pardavimai augo nuo 3 iki 4 kartų, lyginant su praėjusiais metais.

„Juodąjį penktadienį“ pirkėjų krepšeliuose šiemet taip pat karaliavo kvepalai, vidaus baldai, siurbliai robotai, didelės įstrižainės televizoriai.

Daugėja būdų atsiimti internetinius pirkinius

P.Palinausko teigimu, ruošiantis išpardavimų sezonui investuota į sandelių infrastruktūrą.

123RF.com nuotr./Elektroninė parduotuvė
123RF.com nuotr./Elektroninė parduotuvė

„Pasinaudojusiems „juodo penktadienio“ nuolaidomis, nemokamai pristatėme pirkinius į paštomatus ir kurjeriu tiesiai į namus“, – sako P.Palinauskas.

Statistika rodo, kad dažniausiai pirkėjai Lietuvoje rinkosi savarankiškai atsiimti prekes paštomatuose. Antroje vietoje liko kurjerio paslaugos, trečioje – prekių atsiėmimas specialiuose atsiėmimo punktuose.

Ragina nelaukti paskutinės minutės

Elektroninė prekyba yra viena rekomendacijų vengiant susibūrimų viešose vietose, todėl „Kesko Senukai Digital“ ekspertas prognozuoja, kad el. prekybos kanalas iki Kalėdų išliks populiarus.

„Žmonės laikosi karantino taisyklių ir rekomendacijų, esant galimybei, teikia pirmenybę apsipirkti internetu“, – sako jis.

Nepasiant to, jog dovanos perkamos internetu, el. prekybos ekspertas pataria jomis pasirūpinti anksčiau, nes prieš Kalėdas reikalingi papildomi pajėgumai siuntas paruošti, išauga siuntų pristatymo srautai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis