Virtualiame krepšelyje – siurbliai robotai
Kaip pastebi elektronines parduotuves „1A.lt“ ir „Senukai.lt“ Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai Paulius Palinauskas, šiais metais „juodajam penktadieniui“ išsikrausčius į internetą, srautas į elektronines parduotuves bei užsakymų skaičius augo visose Baltijos šalyse, didėjo ir krepšelio dydis lyginant su praėjusiais metais.
Anot P.Palinausko, užsakymų skaičiaus procentas nuo bendro srauto išaugo 70 proc.
Pasak jo, šiais metais „Senukai.lt“ pirkėjai daugiausia įsigijo buitinės technikos, elektronikos, žaislų ir žaidimų. Daugelis pirkėjų pirko buities prekių, tarp kurių indai, namų tekstilė. Šių kategorijų pardavimai augo nuo 3 iki 4 kartų, lyginant su praėjusiais metais.
„Juodąjį penktadienį“ pirkėjų krepšeliuose šiemet taip pat karaliavo kvepalai, vidaus baldai, siurbliai robotai, didelės įstrižainės televizoriai.
Daugėja būdų atsiimti internetinius pirkinius
P.Palinausko teigimu, ruošiantis išpardavimų sezonui investuota į sandelių infrastruktūrą.
„Pasinaudojusiems „juodo penktadienio“ nuolaidomis, nemokamai pristatėme pirkinius į paštomatus ir kurjeriu tiesiai į namus“, – sako P.Palinauskas.
Statistika rodo, kad dažniausiai pirkėjai Lietuvoje rinkosi savarankiškai atsiimti prekes paštomatuose. Antroje vietoje liko kurjerio paslaugos, trečioje – prekių atsiėmimas specialiuose atsiėmimo punktuose.
Ragina nelaukti paskutinės minutės
Elektroninė prekyba yra viena rekomendacijų vengiant susibūrimų viešose vietose, todėl „Kesko Senukai Digital“ ekspertas prognozuoja, kad el. prekybos kanalas iki Kalėdų išliks populiarus.
„Žmonės laikosi karantino taisyklių ir rekomendacijų, esant galimybei, teikia pirmenybę apsipirkti internetu“, – sako jis.
Nepasiant to, jog dovanos perkamos internetu, el. prekybos ekspertas pataria jomis pasirūpinti anksčiau, nes prieš Kalėdas reikalingi papildomi pajėgumai siuntas paruošti, išauga siuntų pristatymo srautai.