Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė pradeda bendrą verslą: pristato medicininių drabužių prekinį ženklą „Etru Medical“

Muzikantas Justinas Jarutis ir gydytoja Urtė Andriuškevičiūtė spalio 10 d., ketvirtadienį, pristato drabužių prekinį ženklą „Etru Medical“, skirtą sveikatos specialistams, rašoma pranešime spaudai. Pasak verslą pradėjusios poros, gydytojams, slaugytojams, odontologams bei kitiems sveikatos specialistams jų darbinis drabužis itin svarbus, tačiau šiandieninėje pasiūloje trūksta kokybiškų darbo rūbų, kurie ne tik atliktų pagrindinę savo funkciją, bet ir atrodytų stilingai bei reprezentatyviai.
Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė
Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė / Tomo Juškevičiaus nuotr.

Pora nusprendė sukurti ,,Etru Medical“ norėdami į medicinos pasaulį įnešti šviežio oro gūsį bei suteikti sveikatos specialistams drabužius, kurie puošia, ilgai ir ištikimai tarnauja bei primena, kokie svarbūs Lietuvai yra žmonės, pasirinkę medicinos kelią.

„Būdama gydytoja ir darbe nuolat susidurdama su įvairiais iššūkiais, gerai žinau, kokie dažnai neįvertinti ir perdegę yra medicinos darbuotojai. Metai iš metų kalbamės su Justinu apie
sistemines problemas sveikatos sektoriuje. Viena iš jų – nekokybiški darbo drabužiai ir itin mažos pasirinkimo galimybės. Vieną dieną aiškiai supratome, kad norime atkreipti visuomenės dėmesį į
sveikatos specialistus, norime sukurti rūbus, kokių medicinos darbuotojai yra nusipelnę. Taip ir gimė ,,Etru Medical“ idėja“, – sako Urtė.

Tomas Juškevičius nuotr./Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė
Tomas Juškevičius nuotr./Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė

Justinas į šį projektą įnešė savo ilgametę patirtį, įgytą pramogų pasaulyje. Šiais laikais prekinis ženklas be rinkodaros ir komunikacijos strategijos gali likti nepastebėtas ir sunkiai randamas.

„Mums pavyko suburti puikią profesionalų komandą. Su žmonėmis, kurie fotografavo, filmavo, ruošė socialinių tinklų komunikaciją bei svetainės dizainą man teko dirbti ankstesniuose savo projektuose. Tai žmonės, kuriais pasitikiu. Be galo džiaugiuosi ir didžiuojuosi mūsų bendru rezultatu“, – sako Justinas, drabužių prekinio ženklo „Etru Medical“ bendraįkūrėjas.

Darbo drabužis – kaip antra oda

Urtei darbas ligoninėje padėjo suprasti, kokie kriterijai yra svarbiausi kuriant darbo aprangą. Ji su stilistės Giedrės Anužytės pagalba kruopščiai ieškojo audinio, tobulino rūbo konstrukciją bei dizainą.

,,Kieta, nepakankamai elastinga, kūnui nemaloni medžiaga, praeityje buvo pagrindinis faktorius, kuris priversdavo turimus darbo rūbus padėti į tolimiausią lentyną ir ieškoti naujų“, – dalinasi Urtė.

Tomas Juškevičius nuotr./„Etru Medical“ drabužiai
Tomas Juškevičius nuotr./„Etru Medical“ drabužiai

Po ilgų paieškų ir audinių testavimų „ETRU Medical“ komandai pavyko rasti tinkamiausią audinį, kuris suteikia patogumo jausmą, yra patvarus bei ilgaamžis.

Nuobodūs darbo drabužiai keičiami į stilingą klasiką

Dabar rinkoje egzistuojantys modeliai – nuobodūs, jų dizainai neatspindi šiuolaikinio stiliaus. „Etru Medical“ atkreipia dėmesį į specialistų poreikius ir pristato itin gerai apgalvotus
dizainus, kurie nors ir yra išskirtiniai, nenusižengia medicinoje įsivyravusiai klasikai.

Nors drabužių įvairovė dar nėra didelė, kiekvienas ras sau mėgstamą modelį: nuo klasikinių tiesių kelnių iki patogiausių sportinį kostiumą primenančių kelnių, o vyrams pristatomi marškinėliai – įkvėpti Justino mėgstamo sporto, golfo, motyvų.

Tomo Juškevičiaus nuotr./„Etru Medical“ prekės ženklas
Tomo Juškevičiaus nuotr./„Etru Medical“ prekės ženklas

Baltas chalatas – tik sena relikvija?

„Studijuodama mediciną 6 metus nekantravau, kol galėsiu įsigyti baltą chalatą ir vadinti save gydytoja. Įsivyravus darbinei rutinai ir kasdien sukiojantis ligoninėje, supratau, kad šis rūbas yra
tik sena relikvija, išryškinanti gydytojo statusą, kartu kurianti nereikalingą atstumą tarp manęs ir paciento“, – dalijasi Urtė.

Tomo Juškevičiaus nuotr./Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė
Tomo Juškevičiaus nuotr./Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė

Visuomenėje plačiai žinomas reiškinys – balto chalato baimė, neturi malonių asociacijų. Šią baimę ypač turi vaikai. Išties, baltas chalatas neatlieka daugiau funkcijų nei bet kuris kitas viršutinis drabužis.

Didžiojoje Britanijoje bei Skandinavijos šalyse gydytojai yra atsisakę šios tradicijos ir baltų chalatų nebenešioja.

„Pasikalbėjusi su kolegomis, supratau, kad dauguma jų taip pat nejaučia nostalgijos baltam chalatui ir vietoj jo mielai pasirinktų kitą rūbą. Taip ir sugalvojome alternatyvą baltiems chalatams – „Etru Medical“ flisinius darbo švarkus, kurie kišenėse ne tik sutalpins visus būtiniausius jūsų daiktus, tačiau ir šildys sunkią valandą darbe“, – sako Urtė.

Drabužio etiketėje slypi priminimas apie emocinę sveikatą

Justinas ir Urtė kiekviename drabužyje ant etiketės paslėpė po žinutę kiekvienam, kuris dėvės „Etru Medical“ drabužius. Tai priminimas nepamiršti pasirūpinti ne tik kitų sveikata, bet ir savąja.

Tomas Juškevičius nuotr./Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė
Tomas Juškevičius nuotr./Justinas Jarutis ir Urtė Andriuškevičiūtė

Sveikatos sektoriuje darbo aplinka įtempta ir varginanti. Vis garsiau girdime sveikatos specialistus dalijantis savo perdegimo istorijomis, todėl pora primena, kad pasirūpinti savimi yra tiek pat svarbu, kaip ir kitais.

„Etru Medical“ prekinio ženklo šūkis ,,WE SEE YOU. WE NEED YOU. WE
THANK YOU“ primena, kad sveikatos specialistai yra matomi, mums visiems labai reikalingi ir kokie dėkingi jiems esame už sunkų darbą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis