Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

K.Navickas: Lietuvos ir Taivano ryšiai šaliai atvėrė kitas Azijos rinkas

Žemės ūkio ministras Kęstutis Navickas teigia, kad Lietuvos bendradarbiavimas su Taivanu atvėrė naujas demokratiškų ir draugiškų Lietuvai Indijos ir Ramiojo vandenyno šalių rinkas.
Kęstutis Navickas
Kęstutis Navickas / Pauliaus Peleckio / 15min nuotr.

„Pasaulis veriasi. Mums draugiškos, demokratiškos Indijos ir Ramiojo vandenyno šalys yra atviresnės dėl mūsų sprendimo Taivano atžvilgiu. Ir galimybių aš matau tikrai daugiau“, – ketvirtadienį interviu Žinių radijui sakė ministras.

Pasak K.Navicko, verslui atsivėrė galimybės ne tik eksportuoti savo produkciją, bet ir kurti bendras įmones.

„Pats lankiausi ne per seniausiai Pietų Korėjoje ir Japonijoje, tai matosi tas pasirengimas, kad mūsų verslui yra atviros durys, geros tendencijos“, – sakė ministras.

„O kalbant apie alų, ne tik veriasi eksporto galimybės, bet kuriamos bendros įmonės ir tai netgi tvariau negu eksportuoti alų į tas šalis“, – pridūrė K.Navickas.

Ekonomikos ir inovacijų ministerijos duomenimis, lietuviškų prekių eksportas į Pietryčių Aziją per devynis šių metų mėnesius augo 47 proc. iki 362,7 mln. eurų ir kompensavo praradimus dėl smukusių pardavimų į Kiniją.

Bendras lietuviškos kilmės prekių eksportas į Singapūrą, Australiją, Pietų Korėją, Indoneziją per šį laiką augo 47 proc. iki 363 mln. eurų, tuo metu į Kiniją jis sumažėjo 81,5 proc. iki 25,7 mln. eurų.

Kinijos ir Lietuvos prekybiniai santykiai pašlijo pernai rudenį, kai Vilniuje buvo atidaryta Taivaniečių atstovybė. Kinija tokį žingsnį palaikė Lietuvos parama Taivanui veikti kaip nepriklausomai valstybei ir sumenkino su šalimi diplomatinius ryšius, ėmėsi prekybos ribojimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų