„Dėl techninės klaidos sekmadienį dalis finansinių operacijų, kurias kai kurie klientai atliko liepos 8 dieną, buvo sudubliuotos ir lėšos nurašytos dar kartą. Klaidą skubiai ištaisėme ir lėšas klientams grąžinome tą pačią dieną. Atsiprašome jų dar kartą, ir, atsižvelgdami į galimai patirtus nepatogumus, su šia situacija susidūrusiems privatiems klientams netaikysime paslaugų plano vieno mėnesio mokesčio arba minimalaus pagrindinių banko paslaugų vieno mėnesio mokesčio“, – sako Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Klientams dėl to papildomai nieko daryti nereikia, apie mokesčio netaikymą bankas juos informuos asmeniškai artimiausiomis dienomis SMS žinutėmis, pranešimu interneto banke arba el. laiškais.
Pasitikrinti sąskaitos operacijų išrašą klientai gali prisijungę prie interneto banko arba mobilioje programėlėje.