Kainas kėlusi „PepsiCo“ pelną per metus išaugino 2,5 karto

Viena pirmaujančių pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintojų – JAV „PepsiCo“, produkcijos kainas kelis metų ketvirčius kėlusi dviženkliais procentais, grynąjį pelną per metus išaugino pustrečio karto, tačiau pardavimų apimtys krito.
1707489544_d_20240209_152849_425
1707489544_d_20240209_152849_425

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas paskutinį 2023-ųjų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 518 mln. iki 1,3 mlrd. JAV dolerių. Kita vertus, į abi sumas įskaičiuoti su „Soda Stream“ prekės ženklu susiję nurašymai, bet pernai spalį-gruodį jie buvo 1,7 karto kuklesni nei prieš metus.

Dėl išaugusių pragyvenimo išlaidų vartotojams daugiau dėmesio skyrus pigesnei alternatyviai produkcijai, „PepsiCo“ mažino dalies savo produkcijos pakuočių dydžius, o bendrovės įplaukos palyginamuoju laikotarpiu visgi sumenko nuo 27,996 mlrd. iki 27,85 mlrd. dolerių.

Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos sunyko 3 proc., gėrimų padalinio – 2 proc., „Quaker Foods“ padalinio – 16 procentų. Europoje pajamos mažėjo 1 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 2 proc., tuo tarpu Lotynų Amerikoje – augo 18 procentų.

„PepsiCo“ akcijos per pastaruosius 12 mėnesių atpigo 1,3 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų