Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip kalėdines dovanas renkasi lietuvių dizaineriai?

Pirmosios gruodžio dienos nejučia primena apie artėjantį Kalėdų laikotarpį ir malonius žiemos švenčių rūpesčius. Gruodžio 11–12 d. Šv. Kotrynos bažnyčioje ir gruodžio 17–19 d. Paupio turguje vyksiančiuose „Kalėdų Pop Up“ renginiuose dalyvaujantys lietuvių dizaineriai papasakojo, kaip patys ruošiasi šventiniam maratonui ir į ką atkreipia dėmesį, rinkdami dovanas draugams bei artimiesiems.
„Kalėdų Pop Up“ dalyvis
„Kalėdų Pop Up“ dalyvis / „popup.lt“ nuotr.

Dizaineriai atvirauja, kad nors ir mėgsta draugus bei šeimą nustebinti savo kūrybos detalėmis, neretai originalių dovanų idėjų ieško kitų lietuvių dizainerių bei prekės ženklų asortimente, išskirtinį dėmesį skirdami daikto tvarumui ir praktiniam panaudojimui.

„Manau, jog kalėdinės dovanos turi būti ne tik gražios, bet ir naudojamos kasdieniame gyvenime. Smulkioms dovanoms renkuosi pačios kurtus daugkartinio naudojimo maišelius, kurie yra ne tik patogi alternatyva įprastiems pirkinių maišams, bet tarnauja ir kaip puiki įvaizdžio detalė. Taip pat dažnai renkuosi Hygge žvakes – jos nuostabios, suteikia namams jaukumo ir tikrai žinau, jog bus naudojamos. Žinoma, mėgstu dovanoti ir kitų Lietuvos dizainerių kuriamus produktus, nes tikiu, kad dovanos turi būti unikalios bei pagamintos su meile“, – mintimis dalijasi mados kūrėja Lina Andriukonė.

Lietuviško dizaino srityje dirbantys kūrėjai pabrėžia, kad rinkadmi kalėdines dovanas brangiausiems žmonėms pirmenybę teikia daikto funkcionalumui ir autentiškumui.

„Svajoju tapti pakankamai subrendusia ir planuojančia, o Kalėdoms pasiruošti iš anksto. Tačiau prisipažinsiu – tai vis dar pavyksta sunkiai. Žiemos švenčių laikotarpis dizaineriams pats darbymetis, tad klientai bei jų dovanos tampa mano prioritetu. Artimiesiems dažnai dovanoju savo kurtus megztus šalikus ar megztinius. Labai džiaugiuosi, kai pavyksta išsiaiškinti, ko iš tiesų nori artimieji. Net ir palikus dovanų rinkimą paskutinei minutei, ieškau originalių lietuvių kūrėjų darbų, kuriuos atrandu „Kalėdų Pop Up“ renginiuose“, – pasakoja „Salanida“ dizainerė Gabrielė Kerpytė.

„popup.lt“ nuotr./„Kalėdų Pop Up“ dalyvis
„popup.lt“ nuotr./„Kalėdų Pop Up“ dalyvis

„Prisipažinsiu, kadangi pati esu juvelyrė, mėgstu draugams ir šeimai dovanoti savo kūrybos detales. Kitu atveju elgiuosi gana spontaniškai, nes pamačiusi konkretų daiktą galiu numanyti, ar jis patiks mano artimam žmogui. Žinoma, visuomet stengiuosi įvertinti, ar dovanojamas daiktas atliks konkrečią funkciją bei atkreipiu dėmesį į produkto tvarumą. Mano tikslas – šventiniu laikotarpiu išvengti dovanojimo vien dėl pačio dovanojimo gesto“, – pažymi juvelyrė, ženklo „Cockoo“ įkūrėja Solveiga Vasiliauskaitė.

Atsižvelgiant į skirtingus kasmet kalėdinių dovanų ieškančių dizaino gerbėjų poreikius, šį gruodį „popup.lt“ pristato naują konceptą – dvejų skirtingų formatų renginius. Šv. Kotrynos bažnyčioje vyksiantis „Kalėdų Pop Up“ renginys bus skirtas lėtai ir neskubant iš anksto išsirinkti kalėdines dovanas. Tuo tarpu „Paskutinės minutės dovanų Pop Up“, organizuojamas vilniečių pamėgtame Paupio turguje, bus orientuotas į renginio svečius, kurie kalėdinių dovanų paieškoms planuos paskutinį savaitgalį prieš šventes.

„popup.lt“ nuotr./„Kalėdų Pop Up“ dalyvis
„popup.lt“ nuotr./„Kalėdų Pop Up“ dalyvis

„Kalėdų Pop Up“ Šv. Kotrynos bažnyčioje dalyvaus“ Renata Mikailionytė, Kristina Kruopenytė, „labadiena“, „NO MORE“, „Between“, „Nebegėda“, Ernesta Statkutė, „Ūkai“, Laimė Kiškūnė, „March Design Studio“, Tadas Deksnys ir kt. lietuvių dizaineriai.

„Paskutinės minutės dovanų Pop Up“ Paupio turguje dalyvaus „Cockoo“, Agnė Čižauskaitė, „My Face“, „Ernesta Ceramics“, „Medaus namai“, Vilma Statkuvienė, „rutrut“, „Biosala“, „VinVin“ ir kt. kūrėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?