Aptarnavimo greitis lemia augančias pajamas
Dažnai smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) atstovams kyla sunkumų susidorojant su išaugusiais klientų srautais prieš Kalėdas – darbuotojų krūvis išauga, kasoje pradeda trūkti grąžos, tuo tarpu klientai reikalauja greito ir kokybiško aptarnavimo. Prie šių problemų prisideda ir inovatyvių mokėjimų trūkumas vis dar gajus tarp SVV įmonių.
„Verslininkai dažnai įvardija, kad neturi kortelių skaitytuvo dėl nenoro mokėti mokesčius už teikiamas paslaugas. Kita vertus, jie įsidiegę mokėjimus kortelėmis gali aptarnauti klientus greičiau, išvengti eilių susidarymo ir klientų susierzinimo. Tokiu būdu verslas augina savo pajamas, o suteikdamas kokybišką ir greitą aptarnavimą plečia savo klientų ratą“, – pasakoja Donatas Jankauskas, išmaniųjų atsiskaitymų bendrovės „myPOS“ vadovas Lietuvoje.
Atlikti pirkimų įpročių tyrimai rodo, kad kai pirkėjai turi galimybę atsiskaityti keliais mokėjimų būdais (ne tik grynaisiais pinigais), jie yra labiau linkę atlikti impulsyvius pirkinius.
„Net jeigu klientas žino, kad tam tikroje vietoje galės atsiskaityti tik grynaisiais pinigais, jis ateina su limituota pinigų suma. Verslas suteikdamas galimybę atsiskaityti ir kortele neapriboja savęs, gali klientui parduoti neplanuotas, papildomas prekes ar paslaugas“, - sako D. Jankauskas.
„myPOS“ iniciatyva „Mokėk kortele visur“ žmonės kviečiami registruoti vietas, kuriose nėra galimybės atsiskaityti kortele, ir prisidėti prie verslo skaidrinimo Lietuvoje. Registruoti įmones galite čia.
Perkant internetu klientai irgi nekantrūs
Dauguma smulkiojo ir vidutinio verslo atstovų turi savo internetinį puslapį arba pardavimams naudoja socialinius tinklus. Anot tarptautinio elektroninės prekybos tyrimo, 67 proc. klientų neįsigijo prekių elektroninėje parduotuvėje, nes mokėjimo procesas buvo itin sudėtingas ir nepatogus.
„SVV atstovai ruošiantis Kalėdoms turėtų įsivertinti, ar mokėjimo procesas yra ne tik saugus, bet ir paprastas naudotis tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone. Svarbu suprasti, kad klientui svarbiausia apsipirkimo patogumas ir greitis. Pavyzdžiui, „myPOS“ suteikia verslui galimybę sugeneruoti fiksuotos kainos mokėjimo mygtuką ir leisti klientams atlikti mokėjimą vienu paspaudimu“, – pasakoja D.Jankauskas.
Finansinių problemų sprendimas
Akivaizdu, kad prieš Kalėdas verslas ne tik gauna papildomų pajamų, tačiau patiria ir daugiau išlaidų.
„Daug bendrauju su SVV įmonėmis, žinau, kad prieš Kalėdas jos susiduria su nemažomis pinigų cirkuliacijos problemomis: norima darbuotojams išmokėti algas ir sezoninius bonusus dar prieš Kalėdas, susimokėti tiekėjams, o mokėjimai pačio verslo dar gali būti nepasiekę. Remiantis tarptautine patirtimi šią problemą išsprendėme – naudojantis „myPOS“ lėšos į verslo sąskaitą įskaitomos iškart, nereikia laukti dienos ar net ilgiau kaip atsitinka dirbant su bankais. Verslininkams tai itin naudinga – jie gali gautas pajamas iškart toliau naudoti savo veikloje, lygiai taip kaip gavus pinigus grynaisiais“, – teigia D.Jankauskas.
Nenuvertinkime dovanų kortelių
Smulkiajam verslui dovanų kortelės yra vienas geriausių būdų, kaip prisitraukti naujų klientų, išlaikyti senųjų lojalumą ir padidinti pardavimus.
„Siūlome platų paslaugų spektrą, kuris padeda smulkiajam verslui augti. Vienas iš jų – dovanų kortelių gamyba. SVV gali užsisakyti specialiai pagal jų norimą dizainą gaminamas dovanų korteles, norint jas papildyti užtenka tiesiog priliesti kortelę prie „myPOS“ aparato. Šiuo atveju išlošia abu – verslininkui nereikia papildomai rūpintis dovanų kortelių užsakymais, užtikrinimu, kad jos tinkamai veiktų, o pirkėjas gali papildyti išmanią dovanų kortelę bet kokia suma ir nesirūpinti, kad jo išrinkta dovana žmogui gali nepatikti,“, – sako D. Jankauskas.