Bendrovės gėrimų, didžiąją dalį kurių sudaro alus, pardavimo apimtys šiemet sumažėjo 6 proc. iki 38,6 mln. litrų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Mažesnius pardavimus lėmė kritusios alaus kainos rinkoje. Lietuvos vartotojai šiais metais orientuojasi į pigų alų, taip pat ir į prekybos tinklų privačias etiketes. Be to, vykdoma daugybė akcijų. Visa tai tempia rinką žemyn“, – sakė „Kalnapilio–Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.
Jo vertinimu, kiekine išraiška visa šalies alaus rinka pirmąjį šių metų pusmetį smuko 3 proc., o sulčių – net 25 proc. Įvertinus pinigais alaus rinkos kritimas buvo dar didesnis – daugiau kaip 10 proc.
„Royal Unibrew“ yra vienintelė „Kalnapilio–Tauro grupės“ akcininkė.