Turėdamas tokių ambicijų, pernai jis įkūrė įmonę „Kobe“, o sekmadienį savo planais pasidalijo su „Forbes“. „Kobe“ misija yra auginti prekės ženklus ir idėjas, kurios meta iššūkius ir iš naujo, kitaip apibrėžia sporto industriją, tuo pačiu metu įkvėpdamos pasaulį.
Pirmoji „Kobe“ investicija – sporto gėrimas „BodyArmor“. K.Bryantas apibūdino savo investiciją kaip labai svarbią. Jis dalyvaus bendrovės valdyboje ir jam priklausys per 10 proc. kompanijos akcijų. Jis yra trečias investuotojas pagal investicijų dydį po Mike'o Repole ir Lance'o Collinso. Skaičiuojama, kad jo investicija sudaro apie 4-6 mln. dolerių.
„BodyArmor“ buvo įkurta 2011 metais ir per paskutinius dvylika mėnesių gavo 10 mln. dolerių pajamų. Pardavimai kasmet praktiškai padvigubėja. Kiekviename iš šešių skirtingų skonių sporto gėrimo buteliukų yra kokoso vandens, 2,5 karto daugiau elektrolitų nei įprastuose sporto gėrimuose ir mažai natrio.
„BodyArmor“ K.Bryantas atrado tuomet, kai gydėsi po Achilo sausgyslės traumos. Krepšininkas sakė, kad nori užsiimti produkto rinkodara ir prekės ženklu.