Kaip skelbia naujienų portalas biznews.lv, šioje konferencijoje verslininkai iš viso pasaulio teigė, kad Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, nors čia yra didelių prekybos centrų, vis dar palyginti nedaug žinomų prekių ženklų.
„Islandijoje, kurioje yra tik 300 tūkst. žmonių, aš suskaičiavau mažiausiai dešimt žinomų Europos gamintojų prekių ženklų, kurie iki šiol neįžengė į Baltijos šalis. Stebiuosi, kodėl jų iki šiol čia nėra“, – sakė islandų verslininkas Nilsas Stora.
Suomių kompanijos „Citycon“ atstovas apgailestavo, kad per nepriklausomybės laikotarpį į Baltijos šalis taip ir neįžengė H&M, didžiausias madingų drabužių tinklas Europoje. Baltijos šalyse taip pat nėra IKEA baldų parduotuvių, kurios yra 38 šalyse.
Užsienio tinklai nenori žengti į Baltijos šalis, nes čia nepakankamai didelė rinka. Tačiau Vakarų verslininkai taip pat teigė, kad, pavyzdžiui, Skandinavijos investuotojams sunku suvokti Baltijos šalyse vykstančius procesus. Spaudoje daugiausia pasirodo informacijos apie didelį nedarbą ir mažą vartojimą, o investicijos čia vis dar laikomos rizikingomis.
Tačiau, ekspertų teigimu, situacija turėtų smarkiai pasikeisti Estijai įsivedus eurą 2011 metų sausio mėnesį. Amerikiečių kompanijos R.B. atstovas pareiškė, kad tai taps svarbiu makroekonomikos stabilumo faktoriumi. Verslininkai teigia, kad Baltijos šalių ekonomikos išsiskiria dideliu atvirumu ir investicijų antplūdis gali būti itin spartus.