Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karūnos kaina: visi mirusios karalienės Elžbietos II žirgai gali būti verti 27 mln. svarų

Karalius Karolis III po karalienės Elžbietos II mirties paveldėjo maždaug 100 grynakraujų žirgų. Beveik 30 jų buvo parduota per kelias savaites po jos mirties viešuose lenktyninių ir veislinių žirgų aukcionuose, rašo „The Guardian“.
Karalienė Elžbieta ant žirgo, 1971 m.
Karalienė Elžbieta ant žirgo, 1971 m. / akg-images/Tony Vaccaro nuotr.

Mirusi karalienė, ko gero, buvo entuziastingiausia karališkoji lenktyninių žirgų savininkė ir veisėja Didžiosios Britanijos istorijoje. Iki šiol karalius Karolis III, pardavęs jos žirgus, gavo šiek tiek daugiau nei 2,25 mln. svarų sterlingų, tačiau jis vis dar privačiai valdo dešimtis grynakraujų žirgų, besitreniruojančių lenktynių aikštėse arba laikomų Karališkajame žirgyne.

Beveik neabejotinai tai buvo nuostolingas karalienės pomėgis, tačiau palikimas – įspūdingas ir platus lenktynių ir veisimo verslas, rašoma leidinyje.

Daugelis tikisi, kad Karolis III parduos bent 50 proc. savo mirusios motinos žirgų ir tai darys palaipsniui per ateinančius metus, kad padidintų jų vertę, rašo „The Guardian“.

Leidinys atliko pirmąjį viešą visų karaliaus žirgų vertinimą ir teigia, kad už juos iš viso galima gauti mažiausiai 27 mln. svarų sterlingų (30,8 mln. eurų).

Per septynis dešimtmečius, praleistus soste, karalienė investavo neapsakomai daug laiko, pastangų ir asmeninio turto, siekdama to, ką kartą pavadino „paprasta filosofija“ – užauginti „greitesnį žirgą nei kitų žmonių“, rašoma „The Guardian“ tekste.

Britų leidinys šiuo metu publikuoja straipsnių ciklą „Karūnos kaina“ (angl. Cost of the Crown), kuriame analizuojami karališkosios šeimos finansai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?