„Kaunastic“ tampa „Kaunas IN“

Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra keičia savo veidą ir nuo šiol vadinsis „Kaunas IN“, tačiau, pasak vadovo Tado Stankevičiaus, nebus visiškai atsisakoma ir senojo ženklo „Kaunastic“, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Naujojo „Kaunas IN“ identiteto pristatymas
Naujojo „Kaunas IN“ identiteto pristatymas / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Naują prekių ženklą, jo strategiją ir koncepcijos kryptis kūrė strateginių konsultantų agentūra „Synthesis Consulting Group“.

Agentūrai pokyčiai kainavo bemaž 30 tūkst. eurų, jos puslapis internete bus keičiamas palaipsniui iki šių metų pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai