Praėjusių metų pabaigoje „Aurika“ perkėlė gamybą iš Vilniaus į Kauną, todėl įmonė keletą mėnesių dirbo su trukdžiais. Pardavimo apimtį koregavo ir įmonės nuosaiki pozicija dėl produkcijos tiekimo valiutų krizę patyrusiai Baltarusijos rinkai, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
„Todėl pernai mūsų pajamos paaugo tik 4 proc., bet šįmet planuojame su nauja įranga kaip reikiant atsigriebti ir pajamas kilstelėti daugiau nei 40 proc.“, – teigia įmonės direktorius Arūnas Akstinas.
Iš eksportui skirtos produkcijos Kauno įmonė pernai gavo 51 proc. pajamų. Per krizę įmonė susirado klientų Vokietijoje ir šįmet daug vilčių deda į šią rinką.„Aurikoje“ pagamintos etiketės ir pakuotės keliauja pas užsakovus į Skandinavijos šalis, Rusiją, Baltarusiją, Ukrainą. Įmonė naujų klientų ieškos Vakarų rinkose, o ne Rytuose.