Birželio pabaigoje, palyginti su pernai, įmonės pardavimai buvo smukę 13 proc.
Kompensuoti antrojo ketvirčio praradimus, patirtus dėl karantino, padėjo trečiąjį ketvirtį 26 proc. augę ir 6 mln. eurų viršiję pardavimai, pranešė „Kauno baldai“. Pasak įmonės vadovo Tomo Maurico, sutvirtėjo įmonės pozicijos pagrindinėse jos užsienio rinkose ir ypač naujoje Vokietijos rinkoje.
„Po karantino pagrindinėse eksporto rinkose Skandinavijoje, Beniliukso šalyse ir Vokietijoje vėl atsidarius parduotuvėms mūsų baldų paklausa išaugo, todėl užsakymai iš mūsų partnerių taip pat padidėjo“, – pranešime sakė T. Mauricas.
Anot jo, po karantino prekyba baldais Europos rinkose atsigavo netikėtai greitai, tačiau matydami sparčiai didėjantį sergamumą pardavėjai nėra tikri dėl ateities.
„Kauno baldų“ pardavimai pernai siekė 20,5 mln. eurų. Visą produkciją bendrovė eksportuoja į Vakarų Europą.