„Sieksime kuo plačiau sujungti Rusiją su Kaunu ir atidaryti skrydžius iš milijoninių Rusijos miestų. Tai visų pirma yra aktualu Lietuvos verslui, kitas aktualus klausimas – atvykstamasis turizmas. Susisiekimas su Kaunu iš Rusijos yra patogus žvelgiant į Kauno geografinę padėtį, oro uosto pasiekiamumą iš visos Lietuvos. Pigių jungiamųjų skrydžių koncepcija nėra mums svetima ir ilgalaikėje perspektyvoje norime pasiekti, kad Rusijos keleiviai važiuotų per Lietuvą ir į Vakarų Europą“, – žurnalistams sakė A.Šliupas.
Jau vykdomos derybos su įvairiomis Rusijos aviakompanijomis dėl reiso Kaunas-Sankt Peterburgas atidarymo. Tačiau dar nėra aišku, kada šia kryptimi galėtų pradėti skraidyti Rusijos lėktuvai. Dėl kitų krypčių į Rusiją dar nėra apsispręsta.
„Daugiausia į Rusiją skraido Lietuvos verslas. Grafikas pritaikytas Lietuvos verslininkams – ankstyvas skrydis į Maskvą ir vėlyvas atgal“, – sakė A.Šliupas.
Daugėjo keleivių
2011 metai Kauno oro uostui ir vėl buvo sėkmingi – pernai keleivių skaičius Kauno oro uoste augo 7,7 proc.
„Lyginant su 2010 metų rezultatu, rezultatas nėra įspūdingas – beveik 8 proc., bet vis tiek aukštuma“, – sakė oro uosto generalinis direktorius.
Padidėjo ir turistų skaičius Kaune. Žymiai padaugėjo suomių, britų ir vokiečių.
„Tačiau potencialas atvykstamajam turizmui yra dar neišnaudotas“, – sakė A.Šliupas.
Kiek sudėtingesnė situacija krovinių gabenimo sektoriuje: „Euro zonos problemos veikia krovinių srautus. Vyko projektas su Kinija, tikimės, kad jis vystysis ir toliau, bet tame optimizmo nėra labai daug.“
Pernai trimis procentais augo Kauno oro uosto išlaidos.
A.Šliupo teigimu, pernai labai pasiteisino skrydžių krypčių į Kosą, Rodą ir Alikantę atidarymas. Šiemet oro uostas vasaros sezonu siūlys atostogauti Palma de Maljorkoje. Kitų naujų krypčių šiemet kol kas nėra patvirtinta.