Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kavos prenumerata: lietuvių vartojimo įpročiai žengia koja kojon su pasauliu

„Kavos Draugo“ 2021 metų vasarą pristatyta naujiena – kavos prenumerata su unikaliu papildomų paslaugų paketu – sparčiai populiarėja Lietuvoje: prenumeratoriai jau nupirko daugiau nei toną kavos pupelių!
Kavos draugas
Kavos draugas / „Kavos draugo“ nuotr.

Tai, kad pasaulyje populiarus kavos prenumeratos modelis prigijo, rodo, kad kavos mėgėjai Lietuvoje neatsilieka nuo pasaulinėje kavos rinkoje vyraujančių mados vėjų. Ir tai visiškai nestebina – kavos prenumerata siūlo mėgstama skania kava mėgautis paprasčiau, patogiau, greičiau ir visada pigiau.

Jungtinėje Karalystėje išbandytas prenumeratos modelis – jau Lietuvoje

Paklaustas, kaip kilo idėja pristatyti kavos prenumeratą Lietuvoje, „Kavos Draugo“ įkūrėjas Aurimas Vainauskas pasakoja, kad viskas prasidėjo prieš 4 metus Jungtinėje Karalystėje. Britams skirtoje el. parduotuvėje buvo pristatyta pirmoji „Kavos Draugo“ kavos prenumerata.

„Tuo metu Vakaruose jau sparčiai populiarėjo reguliariai naudojamų produktų prenumeratos, nes jos suteikia galimybę nuolat skubančiam šiuolaikiniam žmogui sutaupyti laiko ir jėgų. Pradėjome nuo Jungtinės Karalystės, nes čia kavos rinka yra labai išvystyta ir žmonės atviresni naujovėms“, – pasakoja Aurimas.

„Kavos draugo“ nuotr./Aurimas Vainauskas
„Kavos draugo“ nuotr./Aurimas Vainauskas

Įsitikinus, kad prenumerata patogi ir patraukli kavos mėgėjams, buvo nuspręsta pritaikyti tokį modelį ir Lietuvoje. Šiandien „Kavos Draugas“ jau išsiuntė daugiau nei toną kavos pupelių, o prenumeratorių skaičius su kiekviena diena sparčiai auga.

Kodėl kavos prenumerata patraukli kavos mėgėjams?

„Kavos Draugo“ atlikti kavos vartojimo įpročių tyrimai Lietuvoje parodė, kad kavos mėgėjai prisiriša prie vienos ar kelių kavos rūšių ir dažniausiai apsiperka akcijų metu. Buvo įvardinti ir dažniausiai pasitaikantys nepatogumai: kava dažnai baigiasi „netikėtai“ ir tenka ryte nusivilti radus tuščią kavos pakuotę, netikėtai pasibaigus kavai tenka pirkti ją brangiau (juk ne visada kava yra siūloma su nuolaida), o įsigijus didesnį kiekį vienu kartu dažnai tenka aukoti kavos šviežumą ir vietą namuose – juk ją kažkur reikia laikyti.

Kavos prenumerata išsprendžia visas šias problemas! Ji užtikrina reguliarų mėgstamos kavos pristatymą pasirinktu laiko intervalu ir fiksuota gera kaina – tereikia kartą užsakyti ir galima tuo daugiau nesirūpinti. Tai leidžia išvengti to nesėkmingo ryto be puodelio skanios kavos ir tiesiog

sutaupyti laiko. Be to, kavos prenumerata siūlo daugybę papildomų privalumų: visuomet nemokamas pristatymas, jokių įsipareigojimų, sutarčių ar paslėptų mokesčių – prenumeratą galite bet kada sustabdyti, pakeisti ar atšaukti.

O pasirinkę vieną iš siūlomų prenumeratos planų, papildomai gausite 50 proc. nuolaidą visiems kavos aparato serviso darbams ir nemokamą kavos aparatų priežiūros rinkinį kartą per metus. Įvertinus visas šias naudas, visiškai nestebina, kodėl kavos prenumerata tapo populiari ir Lietuvoje.

Prenumeratoriams kava visada su nuolaida

Paklaustas, ar Lietuvos kavos prenumeratos modelis skiriasi nuo pritaikyto kitose šalyse, Aurimas Vainauskas pasakoja, kad „Kavos Draugas“, veikiantis visose didžiausiose Europos rinkose, visada tiria vietinės rinkos ypatumus ir prie jų prisitaiko. Anot jo, Lietuvoje žmonės yra pripratę prie nuolat vykstančių nuolaidų ir akcijų, kurių metu stengiasi apsipirkti. Tačiau tai vargina kavos mėgėjus – juk reikia nuolat laukti ir „medžioti“ akcijas mėgstamai kavai.

Todėl Lietuvoje siūloma kavos prenumerata – tai ne tik prenumerata su visais jos privalumais, bet ir kava su visada mažesne kaina. Prenumeratoriams nereikia sekti ir laukti specialių nuolaidų ir akcijų, jie visada gali mėgautis net iki 40 proc. pigesne mėgstama savo kava.

VIDEO: Kavos Draugas | Kavos prenumerata

Daugiau apie „Kavos Draugo“ prenumeratą skaitykite čia: www.kavosdraugas.lt/prenumerata

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos