„Rusijos rinka įdomi, nes tai Šiaurės šalis, kurioje vartojama palyginti daug konservuotų produktų. Į ten jau vežame, tačiau jei pavyks sudaryti sutartį su stambiu prekybos tinklu, lauktume pardavimų šuolio“, – sakė Kėdainių konservų fabriko generalinis direktorius Vygantas Vanagas.
Potencialūs partneriai kaimyninėje šalyje valdo apie 4 tūkst. parduotuvių, tačiau Kėdainių konservų fabrikas nepretenduoja iš karto užpildyti visų prekybos centrų lentynų. Pradėtų tiekti į 20–30. Tinklo pavadinimo direktorius neatskleidžia.
Kėdainių konservų fabrikas derasi ir su kitais Rusijos tinklais, tačiau kol kas toli nepasistūmėjo.
„Pardavimai auga Lietuvoje ir Rusijoje. Į naujas rinkas šiemet neįėjome, tačiau stipriname pozicijas senosiose. Mūsų rinka iš dalies ribota. Konservuoti produktai Pietų valstybėms neįdomūs, nes jie ištisus metus turi šviežių vaisių ir daržovių“, – sakė V.Vanagas.
Įmonė iš Rusijos buvo priversta pasitraukti po 1998 metų krizės, kai vietos valdžia drastiškai devalvavo rublį. Tada šios šalies rinkoje buvo parduodama iki 70 proc. Kėdainių konservų fabriko produkcijos. Šiandien gamintojai eksportuoja į 12 valstybių ir šie pardavimai sudaro 30 proc. apyvartos.