„Kelių perdavimas LAKD galėtų supaprastinti jų administravimą, tačiau regioninių kelių priežiūros įmonių galimas dalyvavimas kelių statybos ir remonto rangos darbų konkursuose iškreiptų rinką ir pažeistų imperatyviąsias Viešųjų pirkimų įstatymo normas. Konkurencija tarp privataus kapitalo įmonių ir įmonių, kurios išlaikomos biudžeto lėšomis, negali būti lygiavertė“, – sakė bendrovės „Panevėžio keliai“ atstovė Rasa Čepienė.
Kelių tiesimo bendrovės „Eurovia Lietuva“ generalinis direktorius Stanislavas Kablys sako, kad jei regioninės įmonės bus privatizuotos, jos negalės konkuruoti su privačiomis bendrovėmis, nes net neturi reikalingos technikos . Ar bus verta jas įsigyti, priklausys nuo ministerijos politikos ir nuo to, kokio pobūdžio darbų bus ateityje.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis neatmeta, kad taupant lėšas regioninės kelių priežiūros įmonės gali būti stambinamos, jungiamos į didesnes.
Automobilių kelių direkcijos vadovo Skirmanto Skrinsko teigimu, visas valstybės kelių turtas vertinamas 6,16 mlrd. litų. Anot jo, kelius direkcija gali perimti rugsėjį.