Dienraštis „Verslo žinios“rašo, kad pastaraisiais metais tarp konkursų laimėtojų atsiradę kiti pavadinimai tėra konkurencijos imitacija.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) rengiamus konkursus nuo 2004 metų laimi tos pačios įmonės – „Kauno tiltai“, „Panevėžio keliai“, „Šiaulių plentas“, „Lemminkainen Lietuva“ (buvusios „Greitkelis“ ir „Vakarų automagistralė“), „Alkesta“. Tarp konkurso nugalėtojų praslydusios bendrovės „Parama“, „Aukštaitijos traktas“, „Žemaitijos keliai“ – ne įrodymas, kad tarp kelininkų atsirado konkurencija. Tai – jos imitacija, nes tarp šių kartais konkursus laiminčių įmonių akcininkų, yra pirmiau paminėtos bendrovės.
„Kiek mums leidžia laimėti, tiek mes ir turime“, – sakė vienos iš LAKD skelbtą milijoninį konkursą laimėjusių įmonių vadovas.
„Kartais mes nenorime, kartais – mūsų nenori“, – sakė kitos įmonės direktorius.
LAKD duomenimis, pavyzdžiui, 2007 metais keliams skirta 286 mln. litų ES paramos, tačiau per visus šaltinius, kuriais ES pinigai patenka iki kelininkų, tokių skaičiuojama 1,020 mlrd. litų. Pernai skaičiai atitinkamai buvo 525 mln. litų ir 1,174 mlrd. litų.