„Kibernetinį pirmadienį“, kuris vyksta po vadinamojo juodojo penktadienio, dideles nuolaidas siūlo elektroninės parduotuvės.
Beveik trečdalis pirkimų – beveik pusantro karto daugiau negu prieš metus – pirmadienį buvo atlikti naudojant išmaniuosius telefonus ir jų bendra suma pasiekė rekordinius 3 mlrd. JAV dolerių.
Šių metų „kibernetinį pirmadienį“ padidėjo ir bendras pirkinių skaičius, ir žmonės rinkosi brangesnes prekes, pažymėjo „Adobe“.
Kaip prognozuoja „Adobe“, kuri analizuoja 80 iš 100 didžiausių JAV interneto mažmenininkų pardavimų duomenis, išlaidos apsipirkimui internetu lapkričio–gruodžio mėnesiais viršys 143 mlrd. JAV dolerių.
Tačiau mažmenininkams teks aktyviau varžytis dėl pirkėjų dėmesio, nes šių metų šventinis sezonas tarp Padėkos dienos ir Kalėdų bus šešiomis dienomis trumpesnis už pernykštį.
„Juodąjį penktadienį“, „Adobe“ duomenimis, amerikiečiai apsipirkimui internetu išleido 7,4 mlrd. JAV dolerių, o per Padėkos dieną – 4,2 mlrd. JAV dolerių.