Kietojo kuro katilų gamintojos „Astra“ planas – pardavimų augimas iki 10 proc.

Alytaus mašinų gamybos bendrovė „Astra“, kietojo kuro katilus gaminanti nuo 1991 metų, planuoja, kad kietojo kuro katilai šiemet taps sparčiausiai augančiu gaminių segmentu, o šiuos lūkesčius sieja su didėjančia šildymo katilų paklausa ir atnaujintu jų dizainu.

Šiuo metu įmonė dirba visu pajėgumu, turi užsakymų keturiems mėnesiams į priekį, tačiau atsižvelgdama į galimus nesklandumus Europos rinkose šiems metams suplanavo konservatyvų 5-10 proc. pardavimų augimą, o pajamos iš katilų pardavimo planuojamos didesnės apie 30 proc., antradienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

„Rinkose matyti aiški tendencija dėl brangstančių dujų šildymui plačiau naudoti biomasę, o mes tam pasirengėme ir atnaujinome katilų dizainą, jis tapo modernesnis ir patogesnis vartotojams“, – nurodo „Astra“ komercijos direktorius Viktoras Bondarevas.

Šiemet „Astra“ žada pristatyti dar du atnaujintus katilų modelius, o dizaino pokyčiai, anot įmonės komercijos vadovo, norint įsitvirtinti užsienio rinkose, yra būtini – katilai be elektroninio valdymo galimybės tampa vis mažiau paklausūs.Didžiąją dalį produkcijos eksportuoja. Daugiausia Alytuje pagamintų katilų nuperka klientai Rumunijoje, Švedijoje, Vengrijoje, o neseniai „Astra“ pradėjo juos eksportuoti į Graikiją, tiesa, matydama šalies ekonomines problemas, klientų prašo susimokėti iš anksto. Užsakymų tikimasi ir Prancūzijoje, kur neseniai vykusioje parodoje „Astra“ pristatė atnaujintus šildymo katilus – po parodos jau pradėti pokalbiai su trimis potencialiais klientais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis