Šiuo metu įmonė dirba visu pajėgumu, turi užsakymų keturiems mėnesiams į priekį, tačiau atsižvelgdama į galimus nesklandumus Europos rinkose šiems metams suplanavo konservatyvų 5-10 proc. pardavimų augimą, o pajamos iš katilų pardavimo planuojamos didesnės apie 30 proc., antradienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
„Rinkose matyti aiški tendencija dėl brangstančių dujų šildymui plačiau naudoti biomasę, o mes tam pasirengėme ir atnaujinome katilų dizainą, jis tapo modernesnis ir patogesnis vartotojams“, – nurodo „Astra“ komercijos direktorius Viktoras Bondarevas.
Šiemet „Astra“ žada pristatyti dar du atnaujintus katilų modelius, o dizaino pokyčiai, anot įmonės komercijos vadovo, norint įsitvirtinti užsienio rinkose, yra būtini – katilai be elektroninio valdymo galimybės tampa vis mažiau paklausūs.Didžiąją dalį produkcijos eksportuoja. Daugiausia Alytuje pagamintų katilų nuperka klientai Rumunijoje, Švedijoje, Vengrijoje, o neseniai „Astra“ pradėjo juos eksportuoti į Graikiją, tiesa, matydama šalies ekonomines problemas, klientų prašo susimokėti iš anksto. Užsakymų tikimasi ir Prancūzijoje, kur neseniai vykusioje parodoje „Astra“ pristatė atnaujintus šildymo katilus – po parodos jau pradėti pokalbiai su trimis potencialiais klientais.