Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinijoje gamintojų kainų infliacija gegužę nukrito iki žemiausio lygio per metus

Kinijoje gamintojų kainų infliacija gegužę nukrito iki žemiausio lygio per metus, rodo penktadienį paskelbti oficialūs duomenys, tuo metu vartotojų kainos išliko stabilios, nepaisant su COVID-19 susijusių transporto sutrikimų.
Kinijos vėliava
Kinijos vėliava / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nacionalinio statistikos biuro (NBS) duomenimis, gamintojų kainų indeksas (PPI) išaugo 6,4 proc., rodo paskelbti duomenys, atitikę analitikų lūkesčius.

Oficialiais duomenimis, šis skaičius sumažėjo nuo 8 proc. prieaugio balandį ir buvo mažiausias nuo praėjusių metų balandžio.

„Regionai ir departamentai efektyviai koordinavo epidemijų prevenciją ir kontrolę gegužę <...> užtikrindami sklandžias ir stabilias tiekimo grandines pagrindinėse pramonės srityse“, – sakoma NBS vyresniojo statistiko Dongo Lijuano pranešime.

Visgi tarptautinės naftos kainos judėjo į viršų, padidindamos išlaidas susijusiose pramonės šakose.

Kinijos vartotojų kainų indeksas (CPI), pagrindinis mažmeninės prekybos infliacijos rodiklis, gegužę, palyginti su analogišku laikotarpiu prieš metus, pakilo 2,1 proc. – tiek pat, kaip ir ankstesnį mėnesį.

Miltų, grūdų produktų ir augalinio aliejaus kainos šalyje pakilo „dėl aukštų tarptautinių grūdų kainų“, tačiau vartotojų kainos apskritai išliko stabilios, o šviežių daržovių kainos netgi mažėjo, o logistikos problemos palengvėjo.

Pasaulinės maisto kainos kovo mėnesį pasiekė rekordines aukštumas, Rusijai įsiveržus į žemės ūkio galiūnę Ukrainą.

Abi šalys yra pagrindinės pagrindinių prekių, tokių kaip kviečiai, augalinis aliejus ir kukurūzai, eksportuotojos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento