Tai rodo ketvirtadienį Hamburge (Vokietija) įsikūrusios prekybos platformos „Container xChange“ paskelbta analizė.
„Iš Kinijos į Rusiją gabenama daug krovinių, tačiau atgal į Kiniją iš Rusijos jų gabenama labai nedaug“, – ataskaitoje teigė vienas iš „Container xChange“ įkūrėjų ir generalinis direktorius Christianas Roeloffsas. Tai daro „didžiulę žalą konteinerių logistikos verslui, nes yra didelis paklausos ir pasiūlos disbalansas“.
Nors Rusija nuo invazijos į Ukrainą kenčia nuo Vakarų šalių sankcijų, Maskvos vyriausybė tikisi, kad prekybos su Kinija apimtis šiais metais viršys 200 mlrd. dolerių – 2022 m. siekė 185 mlrd. dolerių, teigė „Container xChange“.
Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius prekyba tarp abiejų šalių išaugo 37 proc. ir pasiekė 134,1 mlrd. dolerių, pranešė „Container xChange“, remdamasi Kinijos muitinės duomenimis. Kinijos eksportas į Rusiją išaugo 73 proc. ir pasiekė maždaug 62,54 mlrd. dolerių.