„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kitąmet laukiama prabangos prekių segmento augimo

Prabangos prekių ženklams atstovaujantys prekybininkai įsitikinę, kad 2018-ieji šiam segmentui bus geri. Bendrovė „Du Broliai“ jau užsisakė 50 proc. daugiau 2018-2019 metų rudens ir žiemos kolekcijos prekių nei šiemet, o „Aprangos“ grupė taip pat prognozuoja, kad prabangos prekių pardavimo kreivė 2018 metais kils, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė „Du broliai“
Parduotuvė „Du broliai“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Visame pasaulyje ekspertai prognozuoja, kad kitais metais šis segmentas augs, todėl tikimės geresnių rezultatų ir Lietuvoje, ir visose Baltijos šalyse“, – teigia „Aprangos“ grupės vadovas Rimantas Perveneckas ir priduria, kad augimas daugiausia susijęs su atsigaunančiomis Azijos, Rytų rinkomis.

„Dviejų Brolių“, Lietuvoje atstovaujančių pagrindiniams prabangos prekių ženklams, bendraturtis Andrius Jankauskas sako, kad ateinantieji greičiausiai bus augimo metai: „Tikime, kad kiti metai mūsų siauroje srityje, kurioje dirbame, bus sėkmingi, todėl investuojame į naujus prekių ženklus ir didiname užsakymus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“