„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
03 17

Kitos Kalėdos gali būti brangesnės: paaiškino, kas vyksta

Neramumai Raudonojoje jūroje planus jaukia ir prekybos tinklams. Prekių tenka laukti ilgiau, jų savikaina auga. Jeigu situacija nesikeis, antroje metų pusėje gali būti, jog lentynose jau išvysime didesnes kainas.
„Iki“ parduotuvė Šeškinėje
„Iki“ parduotuvė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Tuščių lentynų nėra ir nebus

Raudonąja jūra vyksta apie 12 proc. pasaulinės prekybos, bet Irano remiami husiai jau kelis mėnesius puola krovininius laivus ir dėl to daugelis laivų yra nukreipiami kitu maršrutu – aplink Pietų Afrikos Gerosios Vilties kyšulį. Taip kelionės tampa ilgesnės, o kartu ir brangesnės. Tai augina ir vežamų krovinių kainą.

„Maxima“ krizės Raudonojoje jūroje pasekmes jau jaučia: krovinių iš Pietryčių Azijos ir Pietų Afrikos tranzitas pailgėjo 3–4 savaitėmis, o transportavimo kaštai išaugo 50 proc.

„Tačiau mūsų pirkėjai gali jaustis ramūs, kad šiuo metu beveik visos prekės kasdieniams pirkimams ir Velykų pasiruošimui į parduotuves jau atvyko, o dalis atvyks netrukus.

Ruošdamiesi velykinei prekybai gana sklandžiai išsprendėme iššūkius ir dėl krovinių tranzito Europoje: neturėjome didelių vėlavimų dėl ūkininkų streikų Prancūzijoje, Lenkijoje“, – 15min teigė Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamentų direktorius.

Visgi situacija Raudonojoje jūroje paveikė kainas, matomas lentynose. Tačiau, anot M.Tilmanto, tik nežymiai.

Nors vėliau galime pamatyti ir ryškesnius pokyčius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“