Teigiama, jog įmonei nuomojamose valdose – visiška netvarka, nes ji negali užtikrinti tarptautinių reikalavimų, keliamų saugant jūrų uostų teritoriją, terminalus ir juose švartuojamus prekybos laivus, antradienį rašo „Lietuvos rytas“.
Paaiškėjo, kad pietinėje Jūrų uosto dalyje įsikūrusi „Klaipėdos hidrotechnika“ per dvejus metus net aštuonis kartus buvo pažeidusi Tarptautinį laivų, terminalų ir uosto įrenginių apsaugos kodeksą.
„Tačiau mes matome, kad terminale kraunami laivai, kuriuose telpa keli tūkstančiai tonų medienos. Kas ten darbuojasi, jeigu “Klaipėdos hidrotechnika„ teismuose įrodinėja negaunanti pajamų ir negalinti padengti iki 9,6 mln. litų šoktelėjusių skolų uosto direkcijai?“ – stebisi Klaipėdos uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.
Įtardama, kad „Klaipėdos hidrotechnikos“ terminale kažkokie verslininkai, dangstydamiesi šios įmonės vardu, slapta krauna popiermalkes neturėdami leidimo tokiems darbams, direkcija nusprendė kreiptis į Valstybinę mokesčių inspekciją ir Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybą, jau pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl galimos nelegalios komercinės veiklos, pajamų ir mokesčių slėpimo.
„Klaipėdos hidrotechnikos“ turtas prieš metus įvertintas 51 mln. litų. Tuomet įmonę slėgė 23 mln. litų skolos ir ilgalaikiai mokestiniai įsipareigojimai, kuriuos reikėjo padengti per metus.
Įmonės vadovas Praciškus Jurgutis yra paprašęs iškelti jo valdomai bendrovei restruktūrizavimo bylą, bet teismas sprendimo dar nepriėmė ir paskyrė ekspertizę.