Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Klaipėdos geležinkelio mazgas leis pervežti daugiau krovinių

„Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė sutartį dėl centralizuoto traukinių eismo valdymo ir kontrolės sistemos įdiegimo Draugystės geležinkelio stoties Nemuno kelyne, esančiame Klaipėdos uoste.
Geležinkeliai
Geležinkeliai / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

Projektavimo, statybos ir įrangos darbus atliks inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“. Tikimasi, kad įgyvendinus projektą bus sudarytos sąlygos padidinti uosto krovinių srautus bei pagerinti Klaipėdos uosto sąveiką su geležinkelių ir kelių transportu.

„Nemuno kelyno ir naujai statomo antrojo kelio elektrinė centralizacija (EC) prisidės prie Klaipėdos geležinkelio mazgo pajėgumo didinimo. 2010 metais Lietuvos geležinkeliais buvo vežta 48,06 mln. tonų krovinių, tad planuojamas 5 mln. tonų padidėjimas, įvykdžius Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros projektus,  prisidėtų prie bendro krovinių vežimų pajėgumo didinimo visos Lietuvos mastu“,  – sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ projekto vadovas Egidijus Blekaitis.

Klaipėdos uostas, skirtingai nei konkuruojantys Rytinės Baltijos uostai neturi galimybių plėsti savo teritorijos, todėl Klaipėdos geležinkelio mazgo konkurencingumo didinimas turėtų būti vykdomas intensyvinant esamos teritorijos panaudojimą, tobulinant jo infrastruktūrą ir diegiant efektyvias technologijas.

„Įrengiant elektrinės centralizacijos sistemą naujame antrajame geležinkelio kelyje ir Nemuno kelyne, diegsime automatizuotą geležinkelių eismo valdymo sistemą. Taip pat bus įrengtos telekomunikacijų ir elektros teikimo sistemos, vaizdo stebėjimo, apsaugos ir gaisro signalizacijos sistemos, padarytos sąsajos su esamais Draugystės geležinkelio stoties eismo valdymo įrenginiais“, – sakė  UAB „Fima“ geležinkelių eismo valdymo sprendimų departamento direktorius  Vaidas Venskus.

Įgyvendinus numatytus Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros projektus, infrastruktūros techniniai ir technologiniai parametrai leis patenkinti augančią krovinių vežimo paklausą Klaipėdos jūrų uoste. Taip pat tai sudarys sąlygas efektyviau panaudoti turimą transporto potencialą.

Projekto darbus numatoma baigti 2014 metų rugsėjo mėnesį. Projektą planuojama finansuoti Europos Sąjungos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos