Uosto direkcija su įmone praėjusią savaitę pasirašė 8,3 mln. eurų vertės sutartį, pagal ją bendrovė darbus atliks iki 2020 metų spalio pabaigos, nurodoma viešųjų pirkimų sistemoje.
Įmonė turės iškasti apie 753 tūkst. kubų grunto, kad neišgilintoje įlankos dalyje būtų pasiektas 14,5 metro gylis.
Uosto atstovė Dovilė Ringis BNS yra sakiusi, kad išgilinus įlankos akvatoriją, bus pagerintos laivų eismo sąlygos įlankoje, padidintas jo saugumas, terminalai galės saugiai priimti „Post Panamax“ tipo laivus.
Pirmo etapo įlankos gilinimo darbus už 15,63 mln. eurų atliko Olandijos įmonė „Van Oord“.
Visam Malkų įlankos gilinimo ir aplinkosaugos projektui skirta 57 mln. eurų ES sanglaudos fondo lėšų.
Įlankoje veikia bendrovės Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT), „Klasco“, Malkų įlankos terminalas, Vakarų laivų gamykla (VLG) ir jos antrinė įmonė „Vakarų krova“.