Įmonės vadovas Rimantas Juška sako, kad bendrovei svarbu, jog tie automobiliai būtu išgabenti iki liepos 1-osios, kai numatoma padidinti muitus, jei jie išties bus padidinti, todėl jis pagalbos kreipsis ir į Baltarusijos ambasadorių Lietuvoje, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Trūkstant geležinkelio platformų ir dideliais srautais pastaruoju metu importuojant naudotus automobilius, daugiausia skirtus Baltarusijos rinkai, konteineriai įstrigo „Klaipėdos Smeltėje“, įmonei pritrūko vietos juos sandėliuoti.
Dabar „Klaipėdos Smeltėje“ yra 745 konteineriai su automobiliais.
„Klaipėdos konteinerių terminalas“ sako, kad pas juos vietos nepritrūko ir konteineriai iškeliauja pagal paskyras, išskyrus tuos krovinius su automobiliais, kurie buvo nukreipti iš „Klaipėdos Smeltės“.
„Lietuvos geležinkelių“ vadovybė susidariusią padėtį vadina kasdieniais įvykiais, tokios problemos esą sprendžiamos nuolat – šiuo atveju taip pat. Įmonės generalinis direktorius Stasys Dailydka pabrėžia, kad bendrovė neturi jokių sutarčių nei su „Klaipėdos Smelte“, nei su kitomis uosto bendrovėmis. „Lietuvos geležinkeliai“ neįsipareigoję pateikti vagonų ir gali padėti tik geranoriškai.