Projektas užtruko, nes pernai Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) sustabdė krantinių Nr. 90-96 darbų pirmojo etapo likusių darbų rangovo parinkimo konkursą, rašo „Verslo žinios“. VPT šių metų vasario pabaigoje leido tęsti rangovo parinkimo konkursą.
„Jei MSC negalės įgyvendinti savo planų, ji praras lyderės pozicijas Baltijos jūroje. Konkurentė „Maersk Line“ dirba Gdanske. Kai pristatėme idėją 2009 metais, 2010 metais „Maersk Line“ pradėjo tą idėją įgyvendinti. Mes kalbame, o jie jau daro. Tai yra verslas. Jei mes negalime pasirengti, tokios kompanijos gali nueiti bet kur, kur bus pasiūlytos geros sąlygos“, – pabrėžė „Klaipėdos smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
Jau rugpjūtį į „Klaipėdos smeltę“ atplauks aikštelės kranai, o spalį – terminaliniai vilkikai. Iš viso bendrovė į 10 kranų ir 19 terminalinių vilkikų investavo 110 mln. R.Juška sakė, kad nebus kur jų pastatyti, kadangi neįrengtas pokraninis kelias.
„Klaipėdos smeltė“ sausio pabaigoje pasirašė 10 metų bendradarbiavimo sutartį su „Mediterranean Shipping Company“. Pagal ją, „Klaipėdos smeltė“ terminalai išimtine teise skiriami pirmiausia „Mediterranean Shipping Company“ reikmėms.
„Tai įspūdinga sutartis, numatanti krovinių apyvartą iki 1 mln. TEU 2023 metų Nuo šiandien augimas kasmet – po 8 proc.“, – teigė R.Juška.
„Klaipėdos Smeltės“ ambicijos Klaipėdos uoste įkurti konteinerių skirstymo centrą puoselėjamos nuo 2008 metų, kai bendrovę įsigijo naujieji akcininkai „Terminai Investment Limidet“. Vėliau planas kaip prioritetinis buvo patvirtintas Vyriausybės.