Tam bendrovė prašo paramos eksporto plėtrai, pavasarį rengiasi atnaujinti firminį stilių bei logotipą ir planuoja atidaryti savo pirmąją parduotuvę, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Bendrovė yra pateikusi paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti pagal programą „Naujos galimybės“ ir tikisi eksportui skatinti gauti apie pusę milijono litų.
Bendrovės pardavimai Lietuvoje išliko tokie patys, kaip ir užpernai, o apyvarta 15–20 proc. mažesnė dėl sumenkusių pardavimų užsienio rinkose. Per 9 praėjusiųjų metų mėnesius įmonė pasiekė apie 10 mln. litų apyvartą.
„Dana ir Ko“ eksportuoja 25 proc. savo produkcijos į Skandinavijos šalis. Dalį produkcijos eksporto rinkose įmonė parduoda su savo prekių ženklu „DaNa“, o dalį gamina pagal užsakymus su klientų prekių ženklais.