Su žmonėmis atsiskaitę bankai vėliau reikalautų atlyginti nuostolius iš „Star1 Airlines“. Grąžinti pinigus bankus įpareigoja sutartys su atsiskaitymų organizacijomis, tarkim, „Visa“.
Keleiviai, už bilietus atsiskaitę mokėjimo kortelėmis, pirmiausiai turėtų kreiptis į bendrovę dėl lėšų grąžinimo.
„Jei skrydžių bendrovė pateikia neigiamą atsakymą dėl lėšų grąžinimo, būtina gauti oficialų bendrovės patvirtinimą raštu apie neįvykusią kelionę, nurodyti priežastis ir negrąžintą pinigų sumą“, – „Lietuvos rytui“ paaiškino SEB banko Mokamųjų kortelių departamento direktorė Audronė Narkauskienė.
Turėdamas oficialų bendrovės raštą, bilietų kopijas klientas gali kreiptis į jam kortelę išdavusį banką.
Keleiviai, už skrydžius mokėję ne banko kortele, turės laukti, kol jiems nuostolius atlygins bankrutuojanti įmonė.