Kas juos visus vienija? Jaunystė. O, be to, supratimas, kad vien „Youtube“ gyvas nebūsi ir planai plėsti savo veiklą televizijoje, scenoje, knygų leidyboje arba makiažo priemonių ar drabužių kūrime.
Jei kas nors jūsų gatvėje paklaustų, kas toks yra Felixas Kjellbergas, turbūt nepasakytumėte. Tačiau kompiuterinių žaidimų mėgėjai turbūt be vargo jums apibūdintų „PewDiePie“. Tokiu slapyvardžiu 25-erių švedas prisistato „Youtube“ pristatydamas savo kompiuterinių žaidimų apžvalgas. Ir tai daryti jam tikrai apsimoka, mat F.Kjellbergas turi 40 mln. prenumeratorių ir per metus iš „Youtube“ uždirbo jau 12 mln. dolerių.
Antrasis „Youtube“ turtuolių sąraše – taip pat kompiuterinių žaidimų komentuotojas KSI arba Olajide Olatunji, kurio metinis uždarbis siekia 4,5 mln. dolerių. Tiesa, britas jau žengė ir į muzikos pasaulį pristatydamas savo singlą „Lamborghini“.
Komikai „Youtube“ taip pat labai populiarūs. To įrodymas toliau turtuolių sąraše besirikiuojantys pokštininkai „Smosh“, „Fine Brothers“, „Rhett & Link“ ir „Superwoman“. Komikai „Youtube“ uždirba ne ką mažiau nei kompiuterinių žaidimų maniakai – nuo 2,5 iki 8,5 mln. dolerių.
Nemenkai „Youtube“ padeda uždirbti ir menininkams. Štai Lindsey Stirling – šokanti smuikininkė uždirba 6 mln. dolerių. Be to, ji išleido jau du albumus „Shatter Me“ ir „Lindsey Stirling“.
Michelle Phan makiažo pamokos turbūt žinomos beveik visiems internautams. Tačiau jos kišenė nuo žinomumo papilnėja kur kas menkiau, nei galima būtų tikėtis. Per metus ši mergina uždirba 2,5 mln. dolerių. Uždarbį jį investuoja į savo grožio produktų liniją.
2,5 mln. dolerių uždirba ir kulinarines pamokėles į internetą perkėlusi Rosanna Pansino. Savamokslė dabar ruošiasi ir pirmosios asmeninės kulinarinės knygos pasirodymui.