Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kontaktinio centro misija – kad kiekvienas ES pilietis Lietuvoje galėtų pradėti verslą internetu

„Verslios Lietuvos“ Paslaugų ir gaminių kontaktinio centro tikslas – suteikti visą verslininkui reikalingą informaciją, kad jis galėtų įveikti kelią nuo idėjos iki leidimo vykdyti veiklą. 600 konsultacijų per metus suteikiantis Kontaktinis centras sudaro galimybę visus verslo pradžios žingsnius – nuo sužinojimo, kokių dokumentų reikia, iki jų gavimo – žengti internetu. Kontaktinio centro atstovės teigė, kad centro užduotis padėti ne tik verslauti siekiantiems lietuviams. Pagrindinė misija – kad Lietuvoje elektroniniu būdu pradėti verslą galėtų kiekvienas ES pilietis.
Verslininkas
Verslininkas / 123rf.com nuotr.

Apie „Kontaktinio centro“ veiklą, naudą ir tikslus kalbamės su Kontaktinio centro atstovėmis Lina Kalinauskaite ir Agneta Viktoravičiūte.

– Visų pirma pakalbėkime apie „Verslios Lietuvos“ Kontaktų centro misiją, siekius. Kokie jie?

A.V.: Svarbiausiu Kontaktinio centro siekiu įvardinčiau visos reikiamos informacijos kiekvienam Lietuvoje verslą norinčiam įsteigti ES piliečiui suteikimas. O dar svarbiau – kad klientai galėtų pateikti ir gauti visus verslą pradėti būtinus prašymus, leidimus bei kitus reikiamus dokumentus elektroniniu būdu.

L.K.: Kontaktinis centras veikia Lietuvoje, todėl, natūralu, kad siekiama visą reikalingą informaciją apie verslo įkūrimą, vienos ar kitos srities reikalavimus, licencijas ir pan. suteikti ir mūsų šalies gyventojams. Tačiau, stengiamės, kad visus verslo kūrimo žingsnius žmogus galėtų žengti naudodamasis elektroninėmis priemonės.

Tačiau, stengiamės, kad visus verslo kūrimo žingsnius žmogus galėtų žengti naudodamasis elektroninėmis priemonės.

A.V.: Šiandien daugelį verslui skirtų paslaugų jau galima atlikti internetu, nereikia nešti visų dokumentų į savivaldybes ar kitas valstybės institucijas. Visa tai galima padaryti nuotoliniu būdu per tinklalapyje www.verslovartai.lt esančią pranešimų dėžutę ar portalą www.epaslaugos.lt.

– Kokiomis Kontaktinio centro paslaugomis būsimi ar esami verslininkai naudojasi dažniausiai?

A.V.: Dažniausiai naudojasi portale esančiais elektroniniais įrankiais (Verslo atmintinėmis, Klausimynais), kurie leidžia žmogui rasti informaciją pagal jį dominančią verslo sritį. Klientai mūsų sistemoje ieško ne konkrečių leidimų, o veiklos srities, kurioje norėtų įkurti verslą. Sakykime, pasirenka grožio saloną ir pagal šį pasirinkimą, jam suteikiama visa informacija – žingsnis po žingsnio – ko reikia, norint tą veiklą vykdyti.

L.K.: Įrankiai sukurti remiantis populiariausiomis verslo sritimis. Neretai pradedantieji verslininkai net nenutuokia, kad jiems gali reikėti vieno ar kito leidimo, nes iš pažiūros, jis gali būti net tiesiogiai nesusijęs su jo veikla. Šis įrankis labai palengvina pradedančiųjų verslininkų kelią nuo idėjos iki galimybės ją įgyvendinti, nes visą informaciją – kokių dokumentų reikia, jie gauna iš karto. Svarbiausia, kad verslininkui nereikia naršyti po visų institucijų portalus ir ieškoti, viską jis gali rasti vienoje vietoje, sistemintai ir nuosekliai.

A.V.: Šiandien Lietuvoje galima pateikti prašymus gauti daugiau kaip 700-us leidimų, kuriuos išduoda daugiau nei 119 institucijų. Taigi mūsų portalo, kuris leidžia tiek pateikti prašymą, tiek gauti leidimą net neišėjus iš namų, nauda – akivaizdi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?