Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kontaktinio centro misija – kad kiekvienas ES pilietis Lietuvoje galėtų pradėti verslą internetu

„Verslios Lietuvos“ Paslaugų ir gaminių kontaktinio centro tikslas – suteikti visą verslininkui reikalingą informaciją, kad jis galėtų įveikti kelią nuo idėjos iki leidimo vykdyti veiklą. 600 konsultacijų per metus suteikiantis Kontaktinis centras sudaro galimybę visus verslo pradžios žingsnius – nuo sužinojimo, kokių dokumentų reikia, iki jų gavimo – žengti internetu. Kontaktinio centro atstovės teigė, kad centro užduotis padėti ne tik verslauti siekiantiems lietuviams. Pagrindinė misija – kad Lietuvoje elektroniniu būdu pradėti verslą galėtų kiekvienas ES pilietis.

– Dėl kokių verslo sričių gaunate daugiausiai užklausų? Kokio amžiaus klientų daugiausia?

A.V.: Statistikos, kokio amžiaus klientai į mus dažniausiai kreipiasi, nevedame. Verslo klausimais domisi tiek šešiolikmečiai, tiek senjorai, tad konsultuojame juos visus.

L.K.: Verslo sričių užklausimo statistiką pradėjome vesti tik nuo šių metų. Išryškėjo tendencija, kad dažniausiai žmonės teiraujasi informacijos apie maitinimo paslaugų verslus – nuo ledų pardavimo gatvėse iki restoranų. Antri pagal dažnumą – užklausimai dėl elektroninės prekybos, kaip ją vystyti, nuo ko pradėti. Trečia pagal populiarumą būtų grožio industrijos sritis – salonai, kirpyklos, masažo namai ir pan.

Verslo klausimais domisi tiek šešiolikmečiai, tiek senjorai, tad konsultuojame juos visus.

– Ar stebite patį procesą – pavyko verslininkui įgyvendinti idėją ar ne?

A.V.: Iš tiesų labai domimės tais, kuriems suteikiame pagalbą. Teiraujamės, ar viskas pavyko sklandžiai, jei prireikia, suteikiame ir papildomos informacijos. Labai džiaugiamės, kad per paskutinį praėjusių metų ketvirtį turėjome net keturias sėkmės istorijas, kai verslininkui pavyko idėją paversti verslu.

L.K.: Dažnai, kaip sekasi, pasiteiraujame ir jau praėjus kuriam laikui. Jei pastebime, kad pasikeitė kokia nors tvarka, pranešame savo konsultuotiems verslininkams, kad pasitikrintų, ar viskas gerai, pranešame, ką reikia pakoreguoti.

– Minėjote, kad Kontaktinis centras orientuotas ne tik į lietuvius, o į visus ES piliečius. Ar daug tokių kreipiasi?

L.K.: Praėjusiais metais mūsų centras suteikė 600 konsultacijų. Apie 100 iš jų buvo suteikta užsieniečiams. Labai tikimės, kad pastarasis skaičius smarkiai augs su kiekvienais metais. Tokių centrų įkūrimas visose Ekonominės Bendrijos šalyse susijęs su Paslaugų direktyva, kuri numato laisvą paslaugų judėjimą ir atitinkamą pagalbą per kontaktinius centrus.

– Kokius uždavinius Kontaktinis centras yra užsibrėžęs artimiausiu metu?

L.K.: Rudenį planuojame renginių ciklą, kurio tikslas – išsamiau pagvildenti kiekvieną verslo sritį. Kviesime valstybės institucijų atstovus ir toje srityje dirbančius verslininkus, kad jie pradedantiesiems gyvai papasakotų, kaip visas atrodo „iš vidaus“. Tikimės, kad į minėtus renginius atvyks tiek dar tik planuojantys kurti verslą, tiek jau žengę pirmuosius žingsnius.

A.V.: Dar vienas labai svarbus tikslas – skatinti grįžtamąjį ryšį su kitais Europos Sąjungos Kontaktiniais centrais. Tokiu būdu, galėsime žinoti daugiau apie lietuvius, vykdančius veiklą kitose Europos Sąjungos šalyse, kaip jiems sekasi, gal kuo galime padėti. Taip pat siekiame sužinoti, kaip sekasi užsienio piliečiams pradėti verslą čia. Toks abipusis ryšys yra labai reikalingas siekiant gerinti Kontaktinių centrų darbo kokybę ir auginti viso Europos kontaktinių centrų tinklo vertę verslui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?