Pasak įmonės rinkodaros direktoriaus Eduardo Galuškino, „Klaipėdos Smeltė“, kur tokius laivus krauna vienas kranas, kuris gali pasiekti toliau esančius konteinerius, ir dar du mažesni pagalbiniai kranai, planuoja įsigyti dar tris kranus.
Tai bendro projekto – konteinerių skirstymo centro statybų su uosto direkcija dalis, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Klaipėdos Smeltės“ planuojamos investicijos į įrangą sieks apie 103,584 mln. litų (30 mln. eurų). Iki projekto įgyvendinimo planuojamas dar ne vienas bandomasis ilgųjų laivų reisas šiemet ir bus deramasi su „MSCMatilde“ dėl reguliarių tokio tipo laivų reisų. Iki šiol reguliariai kursuoja mažesni „MSCMatilde“ laivai.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius sako, kad atplaukęs „MSCMatilde“, suaktyvino uosto ir vežėjų darbą, pagyvėjo gabenimai Rytų kryptimis, ypač į Rusiją ir Baltarusiją. Pasak jo, didžiųjų konteinervežių vienodą naudą pajuto tiek stambios, tiek ir smulkesnės gabenimų bendrovės.
Tuo tarpu, vienos iš didžiųjų vežėjų bendrovių A.Griciaus autotransporto įmonės, kurios vežimai iš uosto sudaro apie 20–30 proc., savininkas Antanas Gricius teigia, kad kol kas ekspedijavimo ar vežimo užsakymų iš „MSC Matilde“ nesulaukta, tačiau daug ir nesitikima, kadangi laivas – ne pačios didžiausios talpos. Kur kas labiau vežėjus džiugintų dažnesni talpesnių laivų reisai.