„Pernai negausi vadovų grupelė, kuri ryžosi investuoti į naujas technologijas, šiemet padidėjo net keturis kartus. Jiems pavyko padidinti organizacijos pelningumo rodiklius ir veiklos mastą, tad dar labiau palaiko skaitmeninę transformaciją. O tai nelieka nepastebėta ir kitų organizacijų lyderių, siekiančių auginti savo verslus bei neatsilikti nuo konkurentų“, – pranešime teigė „KPMG Baltics“ direktorius Rokas Kasperavičius.
Investicijų į technologijas naudą išskyrė 66 proc. apklaustųjų, o daugiau nei 10 proc. teigė, kad jos padidino pelną arba pagerino darbo našumą. Pernai taip teigiančiųjų buvo 2,5 proc.
57 proc. apklaustųjų teigė, kad diegti inovacijas juos skatina noras geriau parduoti produktus ar paslaugas, o 51 proc. nori geriau įtikinti potencialius klientus pirkti.
Anot tyrimo, daugelis vadovų mano, kad diegiant inovacijas bene svarbiausias yra saugumo aspektas, o duomenų saugumo ir privatumo problemos įvardijamos kaip pagrindinės, galinčios sulėtinti transformacijos pažangą.
Šiais metais atliktoje apklausoje dalyvavo 2,1 tūkst. vadovų iš 16 pasaulio šalių.