KTG generalinis direktorius Marijus Kirstukas prognozuoja, kad šie metai, nors vasara ir buvo karšta, alaus rinkai dar bus pažymėti nuosmukio ženklu. Jo vertinimu, per metus Lietuvoje bus išgerta 2–3 proc. mažiau alaus nei pernai, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Didžiausia pagal pardavimus šalies aludarė „Švyturys–Utenos alus“ savo pirmojo pusmečio rezultatų neskelbia. Tačiau trečioje vietoje esanti AB „Ragutis“ per š.m. pirmą pusmetį gėrimų pardavimus išaugino 4,5 proc.
Tačiau augta tik litrais, o ne litais. „Ragučio“ pajamos per pusmetį sumenko 3,4 proc., o veiklos pelnas smuko ketvirtadaliu.
Tikisi, kad krepšinis atgaivins alaus rinką
Aludariai tikisi, kad jų pajamas papildys prasidėjęs krepšinio čempionatas ir viliasi, kad Lietuvos krepšinio rinktinė keliaus toli. Prekybininkai yra apskaičiavę, kad labiausiai per populiariausias krepšinio varžybas padidėja alaus ir bulvių traškučių pardavimai. Alaus gamintojai prisimena, kad Lietuvos krepšinio rinktinės pergalės gerokai papildo jų sąskaitas.Labiausiai per populiariausias krepšinio varžybas padidėja alaus ir bulvių traškučių pardavimai.
Anot UAB „Švyturys-Utenos alus“ atstovų, besidžiaugdami Lieuvos vyrų krepšinio rinktinės pergale Europos pirmenybėse 2003 m., krepšinio aistruoliai išgėrė 42 proc. daugiau šio gamintojo alaus lyginant su įprastu savaitgaliu. Po metų vykusios olimpiados savaitgalį, kai Lietuva susitiko su JAV rinktine, „Švyturio Ekstros“ pardavimai pakilo 34 proc.
Bendrovės korporatyvinių reikalų direktorius Dainius Smailys teigia, kad per pasaulio futbolo čempionatą Pietų Afrikos Respublikoje „Calsberg“ alaus pardavimai Lietuvoje išaugo 30 proc., o šio pilstomo alaus kiekis – kelis kartus.