Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kieno kišenę papildys prekybininkų akcijos krepšinio šventės metu?

Banko „Nordea“ analitikas Žygimantas Mauricas anksčiau teigė manąs, kad jei lietuviams seksis krepšinio čempionate, išlaidaujama bus tiek, kad kiek daugiau nei tikėtasi paaugs ir Lietuvos ekonomika. Įsigyti galbūt nelabai planuotų pirkinių siūlo ir šventines akcijas rengiančios įmonės.
Krepšinio kamuolys
Krepšinio kamuolys / „Scanpix“ nuotr.

„Topo centras“, pavyzdžiui, už tiksliai atspėtą bet kurių rungtynių rezultatą siūlo grąžinti visus pinigus, kurie buvo išleisti pirkiniui centre. Tiesa, kol kas pasisekė tik druskininkiečiui Evelinui Barynui, kuris tiksliai atspėjo rungtynių Lietuva–Turkija baigtį – nurodė, kad lietuviai pranoks turkus rezultatu 75–68. Už sėkmingą spėjimą jam buvo sugrąžinti visi už telefoną „Nokia“ sumokėti pinigai. Pirkinio suma nėra atskleidžiama.

„Topo centras“ skelbia, kad vien per pirmąją čempionato savaitę rezultatus spėjo daugiau nei 2 tūkst. krepšinio sirgalių. Vyrauja Lietuvai palankios prognozės.

Tuo metu prekybos centras „Senukai“ žada pamaloninti kitą dieną po lietuvių pergalės į centrą užsukusius klientus – suteikiama tokia nuolaida, kokia taškų persvara Lietuva nurungė priešininkus. Vadinasi, kol kas daugiausiai išlošė rugsėjo šeštąją „Senukuose“ apsipirkę klientai – tąsyk jiems turėjo būti suteikta 29 proc. nuolaida, mat rugsėjo penktąją Lietuva be didesnio vargo įveikė Portugalijos krepšininkų rinktinę 29 taškų skirtumu.

Visgi prieš puolant pirkti  derėtų atidžiai peržvelgti akcijų taisykles. Nuolaida „Senukuose“ netaikoma ypač dideliam kiekiui prekių, daugiausia buitinei technikai, daliai statybos prekių, visoms nukainotoms prekėms, taip pat žiūronams, teleskopams, mikroskopams ir daug kitų prekių.

Kiek papildomų litų išleido lietuviai čempionato metu, kol kas dar neaišku. Naujienų portalas DELFI anksčiau rašė, kad, įvairių prekybos tinklų atstovų duomenimis, apyvarta vien prekybos tinkluose čempionato metu šoktelėjo 5–20 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs