Skystų krovinių krova beveik nepakito ir siekė 436,9 mln. tonų, o sausų – išaugo 10,4 proc. liki 446,9 mln. tonų.
Anot pranešimo, sausų krovinių krovos augimą nulėmė padidėję grūdų, chemikalų ir mineralinių trąšų, metalų laužo, taip pat „ro-ro“ krovinių bei TEU konteinerių srautai.
Krova uostuose prie Baltijos jūros didėjo 1,3 proc. iki 248,6 mln. tonų (skystų – menko 8,8 proc. iki 135,5 mln. tonų, sausų – augo 16,6 proc. iki 113,1 mln. tonų), Juodosios ir Azovo jūrų – ūgtelėjo 10,4 proc. iki 291,4 mln. tonų (didėjo atitinkamai 5,6 proc. iki 150,6 mln. tonų ir 16,1 proc. iki 140,8 mln. tonų).
Arkties uostuose pernai perkrauta 97,9 mln. tonų krovinių – 0,7 proc. mažiau nei užpernai (skystų – 66,9 mln. tonų, 3,2 proc. mažiau, sausų – 31 mln. tonų, 5,2 proc. daugiau), Tolimųjų Rytų – 238,1 mln. tonų, 4,5 proc. daugiau (atitinkamai 81,1 mln. tonų, 9,8 proc. daugiau ir 157 mln. tonų, 1,9 proc. daugiau), Kaspijos – 7,8 mln. tonų, 29,7 proc. daugiau (2,8 mln. tonų, 2,3 proc. mažiau ir 5 mln. tonų, 1,6 karto daugiau).
2022-aisiais krova visuose Rusijos jūrų prekybos uostuose padidėjo 0,7 procento.