„Atsižvelgusi į planuojamą sparčią įkrovimo stotelių infrastruktūros tinklo plėtrą ir būtinybę laiku užsitikrinti, kad šis sektorius būtų konkurencingas, taryba nusprendė atlikti elektromobilių įkrovimo sektoriaus stebėseną“, – teigiama tarybos pranešime.
KT planuoja apklausti rinkos dalyvius ir kitaip rinkti informaciją, o nustačius problemų siūlys konkurencijos užtikrinimo būdus.
Šiuo metu elektromobilių įkrovimo prieigų operatoriai savo iniciatyva arba su valstybės pagalba šalia kelių bei miestuose kuria ir plečia stotelių tinklą – planuojama, kad iki 2030-ųjų jų turi būti įrengta apie 60 tūkstančių.
Anot tarybos, tai, kad gali kilti konkurencijos ribojimų, patvirtina anksčiau atlikti Austrijos ir Jungtinės Karalystės konkurencijos priežiūros institucijų tyrimai, apie kliūtis užsimena ir Europos Komisijos atlikta analizė.
Sausio 1 dieną Lietuvoje registruota 19,4 tūkst. elektromobilių – keturis kartus daugiau nei 2020-ųjų pradžioje, nurodė KT.