Tačiau skelbti, jog ši rinka atsigauna, anot jų, dar per drąsu. Dėl sunkmečio ir išaugusių mokesčių bilietų pardavėjų apyvarta šiemet smuko 35–40 procentų, rašo „Verslo žinios“.
Pramogų verslo grupei „Seven entertainment“ priklausanti bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ teigia šį rudenį Lietuvos pramogų rinkoje jau išvydusi prasidedančio atsigavimo ženklų.
„Renginių organizatoriams sumažinus bilietų kainas, žiūrovai grįžta į sales“, – teigė „Seven entertainment“ generalinis direktorius Vidmantas Šiugždinis.
„Tiketa“ skelbia rugsėjį išplatinusi 63 proc. daugiau bilietų nei tą patį mėnesį pernai, o spalį – atitinkamai 21,3 proc. daugiau.
Bilietų platinimo bendrovės „Bilietai LT“ vadovas Vitalijus Kuodis pasakojo, kad ši vasara bilietų pardavėjams buvo tragiška. Tačiau atėjus rudeniui nuotaikos pasitaisė, bilietų nuperkama daugiau.
„Tačiau iš to daryti išvados, kad rinka atsigauna, deja, negalima. Jei šiemetinę rudens apyvartą palygintume su pernykšte, ji vis tiek būtų apie 30 proc. mažesnė“, – aiškino V.Kuodis.
Bendrovių apyvarta rodo, kad kultūrinių renginių rinkoje tęsiasi sunkmetis. Visa Lietuvos kultūrinių renginių rinka, V.Kuodžio skaičiavimu, pernai vertinta apie 100 mln. litų, šiemet susitraukė apie 30 procentų.
„Bilietų LT“ devynių mėnesių apyvarta, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, smuko 35 proc. iki 14 mln. litų, „Tiketos“ – apie 40 proc. iki 15,6 mln. litų.