„Šios ES investicijos padės šalies regionams didinti prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose esančių kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą pasitelkiant e. rinkodaros priemones. Bus finansuojamos turizmo e. rinkodaros veiklos naudojant elektroninę komunikaciją, t. y. el. paštą, mobiliąsias technologijas ir kitas priemones, kurioms būtinas interneto ryšys – naujienlaiškiai, internetiniai puslapiai, mobiliosios aplikacijos, socialiniai tinklai ir pan.“, – teigia ūkio ministras Evaldas Gustas.
Rinkodaros priemonės galės būti skirtos tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms.
Rinkodaros priemonės galės būti skirtos tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. Investicijų sulauks tos e-rinkodaros priemonės, kurios gerins ir stiprins turizmo įvaizdį, informuos apie turizmo galimybes ar skatins turizmo produktų pardavimą tikslinėse rinkose. Visos e-rinkodaros priemonės turės būti orientuotos tik į prioritetinius turizmo plėtros regionus.
Prioritetiniai turizmo plėtros regionai nustatyti Lietuvos turizmo plėtros 2014 – 2020 m. programoje. Į ją patenka Vilniaus, Pajūrio, Nemuno žemupio, Pietų Dzūkijos, Rytų Aukštaitijos, Žemaitijos aukštumų regionai.
Įgyvendinant projektą, savivaldybės ir asociacijos gali pasitelkti partnerių – biudžetinių įstaigų, viešųjų juridinių asmenų, kurių savininko (dalininko) teises ir pareigas įgyvendina biudžetinė įstaiga. Partneriais taip pat galės būti asociacijos.
Didžiausia suma, kurią galima gauti projektui įgyvendinti, – 290 tūkst. Eur, mažiausia – 29 tūkst. Eur. Projektai turės būti įgyvendinti per 24 mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos.
E. rinkodaros priemones ES investicijomis bus galima finansuoti iki 85 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų. Pareiškėjas ir partneris privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 15 proc. savo lėšų.
Užpildytos paraiškos, kuri skelbiama ES struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt, teikiamos VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūrai (LVPA) iki 2016 m. kovo 14 dienos.
Iš viso pagal priemonę „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ 2014–2020 m. numatoma investuoti 20,55 mln. Eur ES lėšų.