„Siekiant prisitaikyti prie naujų reikalavimų, tenka investuoti į laivus: juose įdiegti sieringumą kure mažinančią technologiją. Antras būdas – pakeisti jūrinius degalus ir vietoj dabar naudojamo mazuto naudoti dyzeliną. Šiuo atveju kyla sąnaudų klausimas, nes dyzelinas gerokai brangesnis. Prisitaikyti prie naujų ekologinių reikalavimų daug kainuoja, todėl, manau, didžioji dalis laivų savininkų ar operatorių taikys vadinamąjį sieros mažinimo mokestį“, – sako konteinervežių bendrovės „Containerships“ vadovas Baltijos ir Vidurio Europos šalims Rimas Kazlauskas.
Tuo tarpu bendrovė „DFDS Seaways“ savo klientams iki šiol taikė degalų priemokos mokestį, kuris buvo apskaičiuojamas pagal kiekvieno mėnesio degalų kainų vidurkį. Bendrovės vykdomojo direktoriaus Jono Nazarovo teigimu, toks mokestis išliks ir po sausio 1 dienos, kai įsigalios nauja sieringumo direktyva.