Langų gamintoja „Megrame“ grupė dairosi naujų rinkų

Langų gamintoja, „Megrame“ grupei priklausanti „Megrame Export“ iš pardavimų užsienyje šiemet ketina gauti 35 mln. litų pajamų. Įmonė dairosi naujų rinkų, ketina didinti pardavimus Ukrainoje.
Langai
Langas / „Scanpix“ nuotr.

„Krizė pakoregavo planus, bet mėginame veržtis į skirtingas šalis, nes tik eksportas gali išlaikyti ar išgelbėti didesnius gamintojus“, – sako bendrovės vadovas ir vienas iš „Megrame“ įmonių grupės akcininkų, Agnis Magelinskas.

Jis teigia, kad stipriai smuko pardavimai Airijoje, sulėtėjo ir kitose rinkose dėl atsargesnės bankų politikos, bet statybų sektorius užsienio šalyse vis dėlto gyvybingas. Pastaruoju metu perspektyvos šviesesnės tiek Europoje, tiek Rytų rinkose.

„Megrame Export“ užsienio rinkose parduoda septynių grupei priklausančių gamintojų produkciją. Vadovas sako, kad šiemet eksportas turėtų ūgtelti 40 proc. Praėjusiais metais bendrovės apyvarta sudarė 25 mln. litų.

„Megrame Export“ Lietuvoje gaminamą produkciją parduoda Rusijoje, Ukrainoje, Airijoje, Anglijoje, Švedijoje, Danijoje, Norvegijoje. A.Magelinskas teigia, kad didžiausia produkcijos dalis parduodama Anglijoje, bet įmonė išskaidžiusi riziką, kad per daug nepriklausytų nuo vienos šalies.

„Megrame Export“ ketina maždaug trečdaliu padidinti pardavimus Ukrainoje, ten įmonė prieš pusmetį atidarė savo atstovybę. Anot jo, ambicingesnius planus Ukrainoje įmonė sieja su nauju partneriu.

„Be to, mūsų darbai šioje šalyje gerai vertinami“, – priduria A.Magelinskas. Jis pripažįsta, kad Ukrainoje nėra lengva vystyti verslą dėl skirtingo mentaliteto, požiūrio į darbą bei atsakomybę ir nestabilios politinės bei ekonominės aplinkos. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis