Parduotos elektros energijos kiekis 2011 m. buvo maždaug 1,8 mln. MWh ir beveik 80 proc. viršijo 2010 m. parduotos elektros energijos kiekį. UAB „Latvenergo Prekyba“ pelnas per tą patį laikotarpį išaugo 65 proc. ir siekė 4,6 mln. litų. 2010 m. bendrovės pelnas buvo 1,368 mln. litų.
„Atsivėrusi elektros energijos rinka skatina konkurencingumą, tad klientai turi didesnę galimybę rinktis iš skirtingų nepriklausomų elektros energijos tiekėjų. Būtent konkurencija skatina klientui laiku pateikti geriausią pasiūlymą su papildoma pridėtine verte. Mūsų rezultatai rodo, kad ši strategija pasiteisino. Šiandien verslo klientų skaičius Lietuvoje artėja prie 800, o iš viso užimame maždaug trečdalį Baltijos rinkos“, – teigia „Latvenergo“ Prekybos plėtros skyriaus vadovas Gatis Junghanas.
Kompanijos rinkos dalis padidėjo nuo 10 proc. per 2010 m. iki 18 proc. per 2011 m. Lietuvoje didžiausi kompanijos klientai yra „Akmenės Cementas“, „Plasta“ ir „Ogmios grupė“, sunaudojantys daugiau kaip 200 GWh elektros energijos per metus.