Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Latviai mąsto apie prekybos pasenusiais produktais įteisinimą

Baigę galioti saldainiai, sausainiai, duona, sviestas – šie ir kiti negyvulinės kilmės produktai gali atsirasti Latvijos parduotuvėse. Šalies Žemės ūkio ministerija jau atlieka apklausą, ar verta pardavinėti produktus su pasibaigusiu galiojimo laiku, siekiant sumažinti maisto atliekų kiekį, rašo Latvijos naujienų portalas lsm.lv.
Makaronai
Makaronai / Fotolia nuotr.

Gyvulinės kilmės produktų pardavimo sąlygos keičiamos nebus, mat šie produktai, pasibaigus jų galiojimo laikui, gali tapti pavojingais. O ne gyvulinės kilmės produktai pavojingais netampa, todėl, tarkime, saldumynus, ryžius, duoną, makaronus ir kitus produktus galima būtų pardavinėti ir pasibaigus jų galiojimo laikui.

Gali būti, kad Žemės ūkio ministerija leis prekiauti tokiais produktais, siekdama sumažinti atliekų, įskaitant ir maisto, kiekius.

Teisės aktai skelbia, kad šie produktai nėra pavojingi, jų negalima pardavinėti pasibaigus produkcijos galiojimui, tačiau tai nereiškia, kad jų negalima vartoti. Žemės ūkio ministerija šiuo metu domisi, ar yra paklausa prekybai tokiais produktais. Atlikus apklausą, ministerija spręs, ar leisti pardavinėti produktus su pasibaigusiu galiojimo laiku.

Jeigu Latvija leis pardavinėti tokius produktus, tuo gali pasinaudoti užsienio gamintojai. Latviją esą gali užplūsti nekokybiški ir pigūs produktai iš kaimyninių valstybių.

Nors šiuo metu prekiauti negaliojančiais produktais draudžiama, į Maisto ir veterinarijos inspekciją plūsta skundai dėl prekybos būtent tokiomis prekėmis. 40 proc. jų būna pagrįsti. Pernai tarnyba gavo 327 skundus, iš kurių 30–40 proc. pasiteisino – bendrovės iš tiesų prekiavo pasenusia produkcija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos